Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Visufer

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    2

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Minusta tärkein sääntö on käyttäytyä asiallisesti

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Olen saanut sellaisen käsityksen, että Valtakausi on roolipeli serveri.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Keksistisen

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Mielenkiinto roolipelaamiseen ja keksistisen suostuttelu.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Muiden satuttaminen ei koskaan tuntunut väärältä, päinvastoin sain siitä toisinaan iloa. Aluksi kyse oli ihan vain pienistä eläimistä kuten rotista, kissoista taikka koirista, mutta kerran… Kerran ylitin rajan. Minun ei ollut tarkoitus, mutta olin niin vihainen enkä pystynyt hillitsemään itseäni. Käteni olivat tiukasti hänen kaulansa ympärillä ja tunsin kuinka hän yritti viimeisillä äänen rippeillä huutaa apua. Se sai minut nauramaan. Nauroin ja nauroin enkä pystynyt lopettamaan. Vasta vartioiden saavuttua havahduin todellisuuteen ja lähdin juoksemaan niin nopeasti kuin jaloistani pääsi. Juoksin syvälle metsään enkä enää tiennyt mistä olin tullut, mutta sillä ei ollut väliä sillä takaisin en enää voinut mennä. Monen päivän metsässä haahuilun jälkeen saavuin pieneen rantakaupunkiin, josta lähdin äkäisen merikapteeni apulaiseksi merelle. Mitkäköhän tästäkin tulee?

• Hui! tämän hahmo on tosiaan aika pelottava O.O ei kannata ärsyttää visufer -hahmoa!

• Muokattu.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata