Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Rabuhana
    Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    2
    Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Tärkein sääntö on: käyttäydy asiallisesti
    Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Olen saanut positiivisen käsityksen. Kyseessä on roolipelipalvelin
    Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Keksistinen
    Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Olen vihdoin ja viimein päässyt mukaan roolipelien maailmaan ja olen innokas jakamaan fantasioitani käyttämällä uutta, mielikuvitukseni syövereistä avautunutta luovuutta.
    Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Herään ja on pimeä. Olen sikiöasennossa ja päähäni sattuu. Minut on ympäröinyt jokin nihkeä sekä hieman kostea. Olen sekaisin. En tiedä missä olen. En muista mitään, en yhtikäs mitään.
    Huomaan että minua ympäröivä materiaali on tuttu, en vain millään saa mieleeni mitä se on. Yhtäkkiä en saa happea. Aloitan hyperventiloimisen. Mitään ei tapahdu. Happeni alkaa loppua ja silmissäni pimenee. Olen lähellä kuolemaa ja tunnen jo sieluni irtautuvan. En voi kuolla nyt. En kaiken tämän jälkeen. Aika tuntuu ikuisuudelta ja alan jo luopumaan toivosta. Samalla hetkellä tunnistan missä olen. Olen suljetussa muovisäkissä! Toivo selviytymisestä tulvii mielessäni ja alan rikkomaan säkkiä sisältäpäin. Pussi hajoaa hyvin nopeasti, mutta se vie kaikki voimani ja jaksan juuri ja juuri hengittää sisään ilmaa, joka on saapunut luokseni vihdoinkin.
    Kaikki alkoi vuosia sitten. Olin vasta 2 vuotias. Ainoa asia mitä maailmasta ymmärsin oli kissani ja se, kuinka suuresti sitä rakastin. Vanhempani olivat ostaneet kissan, koska sillä oli kaunein nimi mitä maailma heidän mielestään päällänsä kantoi. Kissan nimi oli tietenkin Rapuhana, aivan kuten minullakin. Vanhempani tiesivät heti kissan kuuluvan syliini, koska olimme varmastikin toistemme ainoat kaimat. Tänä kamalana päivänä tuntematon henkilö saapui kotikatuamme pitkin mielessään vain yksi ajatus. Ajatus siitä, kun kissani ottaa osuman hänen nyrkistään. Olin halaamassa kissaani aidatulla pihallamme samalla kun vanhempani olivat kiihkeästi rakastelemassa kodissamme. Poika hyppäsi aidan yli nopeammin kuin tuuli, ja huomatessaan minut hän pysähtyi kauhusta kankeana.
    Hän oli suunnitellut hyökkäystä jo kuukausia eikä ollut varautunut siihen, että hänen edessään olisi ketään kissan lisäksi, varsinkaan pientä lasta. Suunnitelman piti olla vedenpitävä, mutta kaikkea sitä aikaa ei ollut varaa tuhlata näin pienen esteen sattuessa eteen. Hän ei epäröinyt, vaan riisti Rabuhanan luotani ja rupesi venyttämään sitä raa'asti. Venytysaennot olivat fyysisesti mahdottomia ja kissa kitui vailla helpotusta. Lopulta poika lopetti, mutta vaihtoikin yllättäen kidutustapaa. Kaiken kiduttamisen loputtua rakkaimpani laahusti luokseni pojan kaikotessa luotamme. Kaatuessaan syliini, kissani heitti viimeiset hyvästinsä ja elämäni muuttui täysin.
    Tapahtuma jätti traumat, jotka tekivät minusta sisältä todella tumman. En ole elämässäni kokenut empatiaa enkä mielihyvää, mutta olen tehnyt kauheuksia enemmän kuin aivoissani riittää kapasiteetti muistamiseen. Kaiken tämän lisäksi aivoni muuttavat b-kirjaimen havainnon aina p-kirjaimeen. Tästä johtuen nimeni on minulle Rapuhana.
    Mielisairauttani helpottamaan löydettiin keino, kun paras kaverini opetti minua ampumaan jousipyssyllä. Vanhetessamme välineet muuttuivat ja lopulta löysimme tuliaseet. Niihin tutustuttuamme aloimme lähestyä rikollista maailmaa. Ajan saatossa ajauduimme viimeinkin rikoksen poluille ja ehdimme yhdessä tahkota rahaa suunnattomasti, ennen kuin ystäväni kuoli palkkamurhaa suoritettaessa. Kohteena oli maamme kuningas, joka oli vallan sokaisema. Paon aikana paras ystäväni sai osuman luodista ja vieressäni viimeisinä sanoinaan hän sanoi: "Olet parasta elämässäni, Rabuhana." Lause jäi mieleeni ja siitä tuli minulle pakkomielle. Jonakin päivänä haluan vielä toistaa ystäväni lausumat sanat: "Olet parasta elämässäni, rapuhana."
    Olin kuninkaan murhaamisen jälkeen useita kuukausia lukittautuneena kotiini. Kuvittelin ainoastaan, kuinka vesihanan lämpötilaa ja ulostulonopeutta säätelemällä hanastani tulevien rapujen koko sekä esiintymismuoto vaihtelisi. Lopulta todellisuus voitti ja minun oli päästävä mielikuvitusmaaimastani ulos. Palasin takaisin rikosten pariin ja keräsin paljon vihollisia jo aiemmin hankittujen rinnalle.
    Viimeinkin palaan tajuihini ja muistan kuinka minut kolkattiin samalla hetkellä, kun näin tien toisella puolella suurimman viholliseni, erään Valtakausi-nimisellä mantereella asuvan mafiapomon kätyrin hevoskärryn. Ehkä hän sulki minut kostoksi säkkiin ja heitti tänne, missä nyt ikinä olenkaan. Paikka vaikuttaisi laivalta, tai ainakin se liikkuu, mutta en tiedä miksi olisin sellaisella, ellei sitten...
    Rupean haaveilemaan rapuhanan omistamisesta sekä Rabuhanan tappajan kohtaamisesta, minulla ei kuitenkaan ole aavistustakaan siitä, että Visufer on samassa laivassa aivan yläpuolellani ja toinen haaveistani saattaa tapahtua jo laivamatkan aikana.
    Millaisiinkohan seikkailuihin sitä tällä kertaa päädynkään...

• muokattu

• Muuten hyvä, mutta en jaksanut lukea tarinaa 😕

• muokattu.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata