Sisäänpääsyhakemus.

• Mikä on Minecraft-nimesi

Riccardo66

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

2

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

Ettei serverillä käytetä huijauskomentoja.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Keskiaikaan perustuva roolipelipalvelin. Myöskin erillaisia ominaisuuksi, jotta roolipeli poikkeaa normi Minecraftista.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

En kauheammin runne virallisesti ketään, mutta kyllä joitain ihmisiä serverillä tunnistan.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Oikeastaan olen miettinyt miltä serverillä tuntuisi pelata ja sitten päädyinkin hakemaan sisään.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Oli kaunispäivä, kunnes tajusin minun on lähdettävä. Lähdettävä kauas pois uudelle mantereelle. Isoisäni oli jo kauan puhunut mystisestä mantereesta. Mantere sijaitsi kaukana, kaukana kaikesta. Vanhempani eivät pitäneet ideasta ja yrittivät estää. Sanoivat: Emme halua sinun lähtevän olet meille rakas. Sanoin vain heille: En tunne oloani oikeaksi täällä, haluan haastetta jotta voin joskus vielä palata luoksenne.
    Seuraava päivä koitti. Minun oli vihdoin aika lähteä keskustelemaan kylämme vanhimman kanssa. Hän tiesi kaiken. Hän tiesi missä tämä mystinen laiva on joka kuljettaa esimerkiksi lihaa ja kiljua aatelistolle. Kun vihdoin pääsin hänen luokseen hän sanoi: Pääset varmasti heidän kyydillään mystiselle mantereelle.
    Kun vihdoin seuraava päivä koitti oli aika lähteä laivan luokse joka erittäin harvoin kulkee tämän mystisen reitin. Kysyin heiltä: Pääseekö teidän mukananne sinne minne olette ikinä menossa. Vastauksena tuli vain Vanhan miehen nyökkäys. Pian minulle selvisi kapteenina toimiva Waster Groom oli aikanaan taistellut hurjia mustekaloja vastaan ja tällöin menettänyt puhe taitonsa. Aloin vihdoin juttelemaan miehistön kanssa ja selvisi ettei ikinä lastissa olevat tavarat ynnä muut kulkenut mantereelle asti. Miehistö sanoi: Merirosvot jotka asuvat Valkaman suunnilla usein ryöstävät tämän laivan. Minulle myös selvisi että saan hiukan ruokaa ja vettä mukaani tälle mystiselle mantereelle.
    Kun vihdoin pääsin mantereen läheisyyteen heräsin yksin, yksin ilman miehistöä tai lastia.
    Oli aika astua ensimmäisen kerran mantereelle…

• Koita vastata vielä muutamaan kysymykseen! Hyvältä näyttää 🙂

• Hakemusta on muokattu. Sori kun en huomannu noita paria kohtaa. Varmaan tärkeimmät.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata