Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

-Vallaton201

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

• Tasan yksi.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

• Grief kielto ehdottomasti.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

• Olen saanut pelvelimesta varsin positiivisen vaikutelman. Ymmärtääkseni kyseessä on hyvän ja positiivisen ilmapiirin ympäröivä roolipeli palvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

• Keksistinen

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

• Olen usein kuullut paljon hyvää palvelimesta ja minun on jo pidemmän aikaa pitänyt hakea mukaan pelaamaan.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

• Hahmoni nimeltään "Gregor" on kotoisin pohjoisesta. Tarkkaa tietoa siitä mistä hän tulee ei ole ole, mutta oletetusti hänen kotipaikkansa sijatsee hyvin pohjoisessa ottaen huomioon hänen vaatteensa jotka koostuvat pääosin turkeista ja nahkavarusteista. Gregor heräsi eräs päivä kylmästä vajasta kaukaa kotoa täysin jätettynä oman onnensa ojaan. Kyseisessä vajassa hän asusti aina 34 vuotiaaksi saakka, kunnes hän viimein päätti lähteä matkalle etsimään sivistystä. Taival joka kesti yli 2 kuukautta päättyi kun Gregor kylmissään ja uppuneena menetti tajunsa keskellä hänelle täysin tuntematonta aluetta.
      Gregor heräsi kun vieras henkilö herätti hänet makaamassa avonaisessa laatikossa keinuvan laivan kannella. Gregor ei sanonut sanaakaan mutta nousi uupuneena laatikosta ja katseli mannerta joka hiljattain nousi horisontissa.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata