• Kuulin Roudan läheisyydessä maan päällä hevosen ääntä, lähdin sitten tutkimaan mistä tämä kyseinen ääni tulee, no siinä hetken etsintöjen ja kuuntelujen tuloksena oli aika helvetin ruman näkönen kohta, no sitten ajattelin no peitän jälkeni niin että teen saman laista maastoa ympärille, no kappas löytyi siitä jokin arkku. Ilman tätä tietämättä sain Ban. Tämän kyseisen hevosen nimi oli : ja nimesin sen Jari-Matiksi ja vein sen talliin.
    Olin jo aikaisemmin käynyt kuuntelemassa hevosen ääniä siinä kohtaa, edellisenä päivänä.

Sen sanon että en koskaan käyttäisi hack tai edes osaisi ladata sellaisia.
    Miksi käyttäisin lähemmäs 40h siihen että käytän x-ray, suunnittelisin Riccardolla ja Rollilla erillaisia elämän tyylejä, käyttäisin muutenkin yleisellä tasolla elämästäni täällä aikaa ihan helvetisti.

Bannit ovat aiheettomat, tuuri oli paskaa minun kohdallani. Olin juuri suunnittelemassa Serverille yhtä erittäin kivaa jutskaa.

• Tarkempana paikkana sanotaan Roudan sahan takana

• Roudan sahan takaosa on tai oli pullollaan ainakin minun ja Keijo669:n vanhoja piiloarkkuja, ettei vaan ne olis alkanut houkuttamaan? 😉

• Tämä viesti poistettiin!

• @Rolli2005 said in Minua syytettiin x-rayn käytöstä:

@Okatus

Kuten olen aikasemmin sanonut, tapaus oli täysin sattumaa, kuulin hevosen ääniä siinä Roudan sahan luona, no aloin kaivelemaan aluetta ja kappas hevonenhan siellä. No siinähän oli ihan helkutin ruma kohta ja sehän sitten paljastaisi, että siinä kohtaa on kaiveltu. Ideani oli tähän sitten tehdä samallaista maastoa ympärille ja rikkoa mahdollisesti joistakin kohdista niin, että sitä ei tajuaisi. No siinä hetken peiteltyäni jälkiä, löydän arkun joka sattumoisin oli tämä kyseinen arkku. No kuka ei katsoisi sen sisältöä jos löytäisi?

En nyt mitenkään vittuilemalla, mutta siis löysit ruman kohdan, ja päätit rakentaa viereen samanlaista kohtaa, jotta kukaan ei huomaisi että sinä olisit siellä käynyt..?

• Toivon että @Valtakausi Eli ylläpito muuttaa bannien syyn Bugin hyväksi käytöksi, kun hiukan käyttää minecraftin vanhaa bugia lumen läpi katsomiseen niin kappas sillä näkee, Mutta sen sanon etten oikeastaan edes tiennyt että se toimii, näin sen pienestä kulmasta että sielä on arkku no siinä turmistuneena etsin sen hevosen äänien perusteella.

Tiesin että maanalla on arkku mutta en tutkinut asiaa sen tarkemmin, tutkin yleisesti maastoa, enkä enään muistanut arkkua kunnes löysin sen vahingossa.

Kiitos Kun luit. Jatkoa teille.¨

Toivon myös, että vielä jossain kohti pääsen servulle pelailemaan ja jatkamaan asioiden kehitystä. 🙂

• Syy muutettu bugien hyväksikäytöksi.