• Haen serverille Valtakausi.fi armahdusta tai bannien lyhentämistä.
    Olen mielestäni saanut jo tuomioni ja olen ymmärtänyt sen miksi bannit sain.
    Ymmärrän toki, jos ette näe sitä tarpeeksi. Olen myös erittäin pahoillani, että huijasin aluksi "sattumalla" ja no sehän olikin jo itsestään selvyys.
    Armahdus hakemukseni perustuu viimeiseni armahdus hakemuksen toiseksi alimpaan viestiin, jossa kerroin tilanteen.
    Olen taas pitkästä aikaa alkanut puhumaan Valtakaudesta pelikavereille ja he ovat erittäin kiinnostuneita serveristä.

• ¤Tämmon hyvä. Valtakausi ilman Rollia on kuin perukki ilman päätä. Sitä ei vain ole.

• Lähtökohtaisesti koen, etteivät sääntöjä rikkovat pelaajat kuulu palvelimelle. Mielestäni kyseisessä tapauksessa tulisi harkita, olisiko Rolli / Riccardo syytä päästää takaisin pelaamaan, sillä harvapa jaksaa yhtä hyvin paneutua roolipelaamiseen kuin hän. Kunhan hän pitää huolen, ettei enää kolmatta kertaa ole porttikiellolla.

• @JKopsa
    Hyvä sun on Rollin kaverina puhua tommosia. Pelaisit itse palvelimella niin huomaisit että oikein mainiosti menee ilman Rolliakin.

• Tämä viesti poistettiin!

• Hieman epäilytti selitys bugin hyväksikäytöstä aluksi, mutta jos ylläpito on siihen tulokseen tullut, niin luultavasti se pitää paikkaansa. Myös halu alkaa yhtäkkiä puhumaan kavereille palvelimesta ja heidän pyytäminen kommentoimaan armahdushakemukseen on kuitenkin hieman tekopyhää ja sillä on luultavasti vain negatiivisia vaikutuksia.

Vaikka itselläni on Rollista pelkästään negatiivisia kokemuksia, (koska onhan hän mm. julistanut sodan Pohjolaa vastaan, karkotettu Pohjolasta sekä tuomittu minun murhayrityksestä) niin veti hän rooliaan Ricardolla kuitenkin koko ajan hyvin pelaten oikeastaan täysin päinvastaista hahmoa kuin Rollilla.

Mielestäni Rollille voitaisiin antaa vielä yksi mahdollisuus pelata Valtakaudessa. Tällaisen bugin hyväksikäyttö on kuitenkin huijaamista jota ei todellakaan kaivata palvelimelle. Tästä syystäpä mielestäni saisi vielä istua hetken jäähyllä.

• Hieman selvennysta kaikille.
    Elikkäs aluksi minua syytetyttiin X-rayn käytöstä, no sitten lähdin valehtelemaan etten jäisi bugin hyväksikäytöstä kiinni. @Ristikko sai lopulta ajatteluni pyörimään ja oma tunto alkoi kolkuttaa, myönsin lopulta bugin hyväksikäytön.
    Kun sanoin että kerroin pelaajille että tälläi servu on olemassa ja tälläisiä mahtavia ominaisuuksia on serverillä. En sanonut kertaakaan, että pelaajien pitäisi tulla kommentoimaan positiivistä tähän foorum keskusteluun. Olen tosin pyytänyt eräitä tulla kommentoimaan, mutta olen sanonut että "Oma mielipide ratkaisee, enkä voi vaikuttaa siihen."

Serverillä oleva toinen käyttäjäni
    Ideana oli tehdä täysin vastapainoinen roolipelihahmo Rolli käyttäjästä. huomasin kyllä, että jotkut serverin pelaajat ketkä tästä tiesi käyttäytyi kuin Rollille. Jotkut pelaajat puhuvait kokoaika Rolli käyttäjälle vaikka olin Riccardo käyttäjällä. Minun mielestä tämä ei ole roolipelillisistä syistä järkevää. Toivon että he kenestä puhuin juuri tietävät ovat tehneet väärin eikä heidän jatkossa tarvitse näin toimia.

@Eem ja @Jergon hienoa että ajattelette näin. Mutta kuten pelaajille olen sanonut jopa tämä voisi vaikuttaa valtavasi roolipelin kehitykseen serverillä. En siis tarkoita että roolipelissä välittömästi tapahtuisi mitään merkittävää, mutta ajalla voisi olla merkitystä tilanteessa.

Mielestäni roolipelliset syyt kuten sodat yms ei pitäisi tulla vaikuttamaan mielipiteeseen minusta, eikä varsinkaan tälläisestä syystä vaikuttamaan minun armahdus hakemukseen.

Toivon että @Valtakausi / ylläpito hoitaa pian armahdus hakemukseni. Muistutan että pidetään armahdushakemus keskustelut siistinä ja asiallisena. Kaikki saavat varmasti kommentoida julkaisua mutta toivon että muiden pelaajien kuin minun kommentteihin ei puututa muulla tavoin kuin up- tai down-votella. Valtakausi tekee varmasti parhaimman päätöksen minkä tässä tilanteessa voi tehdä. Toivon että serverin pelaajien mielipidettä tullaan myös katsomaan armahdus hakemuksessani.

Kiitos! Iloisin terveisin Rolli2005 ja Riccardo66

• Asia on jo täysin käsitelty edellisessä ketjussa, muutoksia rangaistukseen ei ole tulossa.

Porttikielto päättyy joulukuun lopussa.