• Kuoleminen ja tuonela on omasta mielestäni ollut erittäin hyvä, ja odotettu uudistus palvelimelle. Itse jouduin ensimmäistä kertaa tuonelaan hetki sitten ja huomaan, että minulle on annettu mahdoton tehtävä. Mahdollisuus "pääset takaisin elävien kirjoihin, kun aika on kulunut loppuun ellet löydä toista reittiä" on lähes olematon. Olisikin hyvä, että Kuolemassakin olisi jonkinlaisia vihjeitä siitä, missä on tuntematon tie takaisin?

• Näen itse, että haastavuus on pelin silmä. Silmä joka ei kerro värähdyksistä.

Siellä voi myös mahdollisesti olla vihjeitä, jos sattumalta löytynee!

• Näitä reittejä löytyy tosiaan Tuonelasta useampia, ja pelaajat joilla on jo ennestään hyvä karttatuntemus varmasti löytävätkin näitä melko nopeasti loogisella päättelyllä.

Normaalin kuoleman odotusaika (30 minuuttia) on sen verran lyhyt, että niissä tapauksissa reiteistä ei ole juurikaan hyötyä, vaan nämä tehtiin puhtaasti juuri pidempiä murha/ruttokuolemia ajatellen tavaksi päästä peliin takaisin nopeammin.

Tuon maininnan voisi mahdollisesti poistaa, kun pääpaino ominaisuudessa on kuitenkin odottelussa.