Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Kuoleminen

Tekniikka & kehitys
    3
    3
    72
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Eem
      Eem Viimeksi muokannut

Kuoleminen ja tuonela on omasta mielestäni ollut erittäin hyvä, ja odotettu uudistus palvelimelle. Itse jouduin ensimmäistä kertaa tuonelaan hetki sitten ja huomaan, että minulle on annettu mahdoton tehtävä. Mahdollisuus "pääset takaisin elävien kirjoihin, kun aika on kulunut loppuun ellet löydä toista reittiä" on lähes olematon. Olisikin hyvä, että Kuolemassakin olisi jonkinlaisia vihjeitä siitä, missä on tuntematon tie takaisin?

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 1
      • Rolli2005
        Rolli2005 Viimeksi muokannut Rolli2005

Näen itse, että haastavuus on pelin silmä. Silmä joka ei kerro värähdyksistä.

Siellä voi myös mahdollisesti olla vihjeitä, jos sattumalta löytynee!

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 1
        • Geralius
          Geralius Viimeksi muokannut

Näitä reittejä löytyy tosiaan Tuonelasta useampia, ja pelaajat joilla on jo ennestään hyvä karttatuntemus varmasti löytävätkin näitä melko nopeasti loogisella päättelyllä.

Normaalin kuoleman odotusaika (30 minuuttia) on sen verran lyhyt, että niissä tapauksissa reiteistä ei ole juurikaan hyötyä, vaan nämä tehtiin puhtaasti juuri pidempiä murha/ruttokuolemia ajatellen tavaksi päästä peliin takaisin nopeammin.

Tuon maininnan voisi mahdollisesti poistaa, kun pääpaino ominaisuudessa on kuitenkin odottelussa.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 5
          • First post
            Last post