Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    _ Valdemaar_ (yhteen ilman välilyöntiä, Markdown heittää italic:kkia)

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Asiallinen kättäytyminen ja roolipeliin eläytyminen.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Suomalainen survival roolipeli palvelin

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    en

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Kuulin Youtubesta ja halusin roolipelipalvelimelle

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Synnyin monilapsiseen perheeseen, jossa minulla on monta veljeä. En saanut huomiota perheeltäni eikä
    perheeni ollut kovin rikas. Päätin lähteä jo nuorena töihin, koska en kokenut olevani osa perhettä.
    Näin pystyin myös elättämään itseni. Avulias seppä otti minut oppipojakseen.
    Meistä tuli hyvin läheisiä ja vietin kaiken aikani pajalla, työstäen aseita ja työkaluja.
    Eräänä iltana kun hain malmeja pajalle niin tapasin veljeni, jotka alkoivat kiusata minua siitä, että olin lähtenyt perheestä ja että minulla on enemmän rahaa kuin heillä.
    Sen jälkeen he alkoivat potkia minua. Olin lopenuupunut kunnes ventovieras tuli paikalle ja vastusti veljieni puuhia. Hän auttoi minut ylös ja saattoi pajalle. Matkalla meistä
    tuli hyvät ystävät. Aloimmekin näkemään toisiamme joka päivä. Hänen kanssaan pidin hauskaa iltaisin jutellen päivän tapahtumista. Ainoa asia josta hänessä en pitänyt oli se, että
    hän joutui usein hankaluuksiin ja teki minusta aina syyllisen. Sovimme näkevämme seuraavana iltana asekaupan edessä. Illalla kun saavuin tapaamispaikkaan näin hänen pihistävän tikarin
    asekaupasta. Ajattelin mennä estämään häntä. Silloin vartia huomasi meidät ja taisi luulla minuakin varkaaksi. Lähdimme juoksemaan ja meidän harmiksemme vartija oli nuori ja nopea.
    Puikahdimme sivukujalle, siitä parvekkeelle ja parvekkeelta katolle. Otin puukon häneltä ja katkaisin pyykkinarun. Tartuin naruun ja heilautin itseni ohitse purjehtivaan laivaan.
    Kun katsoin taakseni näin miten ystäväni jäi kiinni.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata