Sisäänpääsyhakemus
-
Sisäänpääshakemus
Mikä on Minecraft-nimesi?
Oskujack.Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
Yksi.Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
Käyttäydy asiallisesti.Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Roolipeli palvelin jossa on monia vaihto ehtoja esim. puolustaa omaa kuntaa tai perustaa oma kunta.Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
En tunne.Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Tubu teki videon jossa hän käsitteli erilaisia suomalaisia roolipeli palvelimia.Tarina
Olin nuori seikkailun haluinen poika joka halusi lähteä isänsä kanssa merelle. Eräänä päivä minun unelmani toteutui, kun minun isäni tuli huoneeseeni ja sanoi ottavansa minut mukaan. Lähtö olisi jo huomenna. Olin hyvin innoissani, minun piti pakata heti. Seuraavana päivänä isäni laiva odotti satamassa, unelmani olisi täyttymässä. Sanoin tuovani tuliaisia perheelleni. Nousin laivan kyytin ja purjeet nostettiin. Laiva lähti satamasta ja olin varma, että siitä alkaisi minun suuri seikkailuni. -
ihan vaan mielenkiinosta minkä ikänen sun hahmo on
-
@stevekunkku en tullut ajatelleeksi luulisin jotain 12-15
-
no siis siihen aikaan 16 on jo aikuinen eikä poika mutta pikku vikoja
-
Jep vaihdoin sen 12-15
-
Muokkaa hakemustasi niin, että sisäänpääsyhakemuksen-ohjeitten kysymykset ovat näkyvissä. Muista vastata kaikkiin kysymyksiin.
Ikää hakemuksessa ei tarvitse kertoa.Kuitenkin oikeinkirjoitus antaa positiivisen vaikutelman hakijasta.
-
Ei tarvitse kysyin vain kun se miehitti
-
No voin korjata huomenna oli vähän kiire
-
Nyt korjasin
-
Voit vielä laittaa hakemukseen ohjeiden kysymykset, ja sen alle vastaukset tähän tyyliin:
Mikä on Minecraft-nimesi?
Eem
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
1 -
Kuinka kauan menee kun ylläpito huomaa tämän?
-
nyt on kaikki korjattu
-
Hyväksytty.