• Mikä on Minecraft-nimesi? Kuolematon

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? 1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? Grief koska olen itse joutunut grieffauksen kohteeksi eikä se ole kivaa.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? Tubun nimiseltä youtube kanavalta kuulin ja vaikutti todella hyvältä.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? En tunne

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? Olen aina halunnut pelata minecraft rooli pelejä.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan? Kalle 16 vuotias mies joka eleli yksin äitinsä kanssa. Eräänä päivänä Kalle päätti muuttavansa pois kotoa koska Kalle halusi elää omaa elämää. Eräänä päivänä Kalle hyvästelisi äitinsä lopullisesti. Niinpä Kalle pakkasi tavaransa ja lähti. Kalle maksoin tuntemattomille miehille että veisi Kallen kauas pois kotoaan. Kului monta päivää eikä Kallella ollut mitää hajua missä sitä oltiin. Eräänä päivänä Kalle heräsi lokkien ääneen, Kalle oli saapunut tuntemattomaan satamaan. Miehistö heitti Kalle ylilaidan sanomatta mitään niin Kalle oli saapunut tuntemattomalle mantereelle.

• Hyväksytty.