• -Mikä on minecraft nimeni?
    Minecraft nimeni on Jonsku101.

-Montako minecraft tiliä minulla on?
    Minulla on vain yksi minecraft tili.

-Mikä on mielestäni tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Omasta mielestäni tärkein sääntö on "Grief".

-Minkälaisen käsityksen olen saanut Valtakaudesta?
    Valtakausi on roolipeli palvelin jossa on mukana vallankaapauksia ja muitakin erilaisia ominaisuuksia.

-Tunnenko muita pelaajia Valtakaudessa?
    En tunne muita ihmistä joka pelaa Valtakaudessa.

-Mikä sai minut hakemaan Valtakauteen?
    Olen hyvin taikauskoinen, vallanhaluinen ja pidän roolipeleistä joten tämä kyseinen palvelin on kuin tehty minun kaltaiselle ihmisille.

*Tarina*

Hyvin hyvin kaukana täältä asui nuori mies nimeltään väinö. hän vain eli ja teki töitä. Eräänä päivänä hän oli matkalla töihin kun hän huomasi syvemmällä metsässä talon. Hän kuitenkin meni töihin mutta päätti yön pimeinä tunteinä tulla tutkimaan taloa. Töistä lähdettyään hän otti taskulampun ja lähti talolle. Talo ei kuitenkaan ollut hylätty toisin kuin hän luuli "talo oli kai palanut joskus koska etu seinässä oli vain muutama lauta jälellä mutta sieltä paistoi silti valo" hän mietti. mies astui sisään taloon heti kun hän kääntyi niin hän näki suuren timantin mutta timanttia vartio koira ja talon omistaja. Mies oli köyhä mutta ahne hän löysi taskustaan puukon ja puukotti koiran ja omistajan. Mies vei timantin omaan kotiinsa ja piilotti sen ullakolle... Kului kuukausia kun mies eleli normaalia elämäänsä kunnes eräänä iltana kun hän oli palannut töistä hänen oveen koputettiin tietenkin mies meni avaamaan oven. Ovella seisoi poliisi hän kertoi löytäneensä eräästä talosta kuoleen koiran ja haavoittuneen vanhan miehen. mies oli ollut hädissään kun joku oli varastanut hänen timanttinsa mies oli kuvaillut poliisille rosvon ulkonäön poliisi oli tunnistanut sen väinöksi joten hän oli tullut kuulustelemaan häntä. Väinö kuitenkin yritti kieltää kaiken mutta poliisia ei noin vain saa uskomaan kaikkea. poliisi alkoi tutkimaan väinön kotia. Monen tunnin etsinnän jälkeen poliisi löysin väinön kodista piilotetun timantin. Poliisi lähti viemään sitä valtiolle ja otti väinön mukaansa tuomittavaksi väinö ei kuitenkaa ollut menossä tuomittavaksi vaan suunnitteli pakoa. väinö riuhtaisi kätensä irti poliisin otteesta ja lähti juoksemaan. Väinö pääsi kauas poliisista väinö juoksi vain suoraan vilkuillen taakseen hän melkein putosi mereen kompastuessaan laiturilla. väinö humasi laivan olevan lähdossä ja juoksi kyytiin ja piiloutui ruumaan. Muutaman päivän jälkeen väinö meni ohjaamoon joka oli tyhjä kukaan ei ohjannut laivaa eikä väinö osannut ohjata lopulta väinö luovutta ja meni takaisin ruumaan kaikkien ruoka laatikoiden kanssa. Väinö toivoi vain etää löytäisi maata.
    (muokattu)

• Itse hakemus on sisällöltään hyvä. Huomioi kuitenkin seuraavat asiat.

Hakemuksesta tulee siistimpi, kun siihen on kopioitu ohjeiden kysymykset, ja vastaukset siirretty kysymyksien alle.

Myöskään kohtaan "Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa" ei ole tarkoitus kopioida koko sääntöä, vaan vain säännön nimi.

Muuten hakemus vaikuttaa tarinallisesti hyvältä. 🙂

• @eem parempi??

• @jonsku101 paljon parempi.

• 😀

• Hyväksytty.