• --------Sisäänpääsyhakemus-------

Mikä on Minecraft-nimesi?
    -Minun minecraft-nimeni on Tsares.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    -Minulla on ainoastaan yksi Minecraft-tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    -Mielestäni tärkeimmät säännöt ovat Huijaukset ja ALT-tilit, ALT-tilit siksi koska pelasin eräällä
    Minecraft-palvelimella ja siellä koko palvelin kuoli siihen kun yksi pelaaja grieffasi ja kiusasi
    muita monella käyttäjällä. (Ps. palvelin on poisettu erään ystäväni toimesta)

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    -Olen vaikuttunut ja saanut hyvän käsityksen Valtakaudesta. Vaikutaa monipuoliselta ja muista
    erottuvalta Minecraft-roolipeli palvelimelta.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    -En itse tunne ketään Valtakaudesta. Yleensä lähden yksin eri palvelimille ja löydän niistä
    itselleni seuraa ja uusia ystäviä.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    -Olen jo kauan katsellut palvelintanne ja nyt viimeisenä tippana lähdin hakemaan erään youtube
    videon ansiosta.

-------Tarina-------

Eräänä iltana kaukaisessa satamassa asusti nuori seppä. Sepälle saapui myöhäään illalla suuri tilaus jossa häntä pyydettiin valmistamaan 128 kilpeä ja 64 rautaista miekkaa seuraavaksi viikoksi. Seppä alkoi takoa vimmatusti ja hädin tuskin nukkui seuraavaan viikkoon. Kun viimein viimeinen valmistuspäivä koitti sepältä puuttui enää kuusi kilpeä, mutta sotilaat tulivat jo koputtamaan ovelle. Sotilaat kyselemättä nostivat lastin kantoonsa ja veivät ne laivaan. Lojaali seppä kuitenkin halusi viedä kaikki kilvet laivaan. Kilvet tulivat valmiiksi ja seppä lähti viemään niitä lastiruumaan. Kun seppä pääsi sisään laiva keinahti ja kuului huuto: "PURJEET YLÖS!"
    Seppä saikähti niin paljon, että kaatui ja löi päänsä ruuman seinään. Sepää pyörtyi ruumaan koko matkan ajaksi.

Toivon, että hakemukseni huomataan ja nautitte sen lukemisesta, Tsares kuittaa.

• muuten hyvä mutta 128 kilpeä ja 64 miekkaa siihen tarvittava rahamäärä on niin korkea että siihen ei ole varaa kellään

• @stevekunkku En oiken ole vielä mikään asiantuntia ja keksin vain jotain, jos se vaikuttaa niin voin kyllä vaihtaa määriä jos autat kertomaan mitkä olisivat kohtuullisemmat ja paremmat määrät?

• @mescola Kyllä noi mun mielestä on tarinallisesti ihan hyvät määrät, että ei tarvitse vaihtaa 🙂

• @laetta Okei, kiitos. ❤

• Aivan unohdin että onhan minulla toinenkin tili, mutta se on PS4 käyttäjä joten sillä ei niin ole väliä tämän kannalta.

• Kopioi ohjeiden kysymykset ja kirjoita niiden alle vastaukset. Näin hakemuksesta tulee siistimpi.

• @eem Parempi?

• @mescola nyt se on oikein loistava! Ei muuta kuin sisään vaan!

• @eem Jos nyt kuvitellaan että pääsisin sisää niin kauanko kestää suunnilleen että sinut lisätään sisäänpääsylistalle? 🌚

• Hyväksytty.