Sisäänpääsy hakemus
-
Mikä on Minecraft-nimesi?
Enderlord6666.Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
1Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
Metapelaamisen kielto.Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Valtakausi on Roolipeli palvelin joka sijoittuu keskiajalle (Uskoisin kuulemani mukaan) Jonka yksi hienoimmista ominaisuuksista mitä muilla Roolipeli palvelimilla on että kuka tahansa voisi astua valtaan.Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
En tunne ketään tältä palvelimelta.Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Se että rakastan juuri tämän tyyppisiä palvelimia.Olin ollut vanhassa linnassa kuninkaan hovimestarina jo kauvan mutta kerran kun pimeyden armeija hyökkäsi linnaan niin linnassa kävi niin suuri räjähdys että lensin mereen ja kelluttelin meressä vain yhdellä lattian osasella. Olin jo menettänyt toivoni kunnes merirosvo laiva kaappasi minut ja olin heidän orjana monta kuukautta kunnes tuli kauhea myrsky ja laiva ajoi karille ja niin minä lensin laivasta vieressä olevaan autio saareen. Elin monta viikkoa autio saarella rakennellen lauttaa jolla pääsin merelle mutta lopulta vanha meri kapteeni nappasi minut laivaansa mukaan ja vei minut Valtakauden mantereille. muokattu
-
Laitappa hakemukseesi ohjeissa kysytyt kysymykset, ja kopioi niiden alle vastaukset. Laita jokaisen kysymyksen ja vastauksen väliin yksi välilyönti, jotta ulkoasusta tulee siistimpi.
Huomioi myös, ettei tämä ole millään tavalla sidoksissa toiseen roolipelipalvelimeen.
-
@eem nyt muokkasin sisäänpääsy hakemustani. Ps. Tiedän että kuningaskunta ei liity mitenkään tähän mutta en keksinyt parempaa tähän hätään.
-
@enderlord6666 Tee helpommin ymmärrettävä kaikki kysymykset omalle riville j vastaukset : jälkeen
-
Lisää vielä välilyönnit!
Esimerkki:
Mikä on Minecraft-nimesi?
Eem
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
1 -
@eem nyt muokkasin sen teidän neuvojen mukaan
-
@enderlord6666 nyt se on paljon parempi! Tarinaa kannattaa vielä muokata omaperäisemmäksi, jos mielikuvitusta löytyy
-
@eem okei koitan keksiä jotain parempaa kuin kuningaskunta Ps. Olisit ollut aivan mahtava kuningas jos se sota ei ois ollut vaan loppu event
-
@eem muokkasin nytten tarinan ihan uudestaan
-
@enderlord666 nyt hakemus on jo paljon parempi!
-
Hyväksytkö siis hakemukseni?
-
@enderlord6666 en voi hyväksyä hakemuksia. Lueppa ohjeet tarkemmin hakemukset hyväksyy ylläpito.
-
aa ok en tiennyt viel
-
Hyväksynnän kannalla !
-
@muksu_123 ootko ylläpitäjä?
-
@enderlord6666 en ole
-
@muksu_123 aa voi harmi mutta kiitos silti että olet hyväksymisen puolella
-
Hyväksytty.