• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Minun minecraft nimeni on Paroni_Humberton

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Minulla on vain yksi Minecraft tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö valtakaudessa?
    Minusta tärkein sääntö on että huijaaminen erilaisten ulkopuolisten apuvälineiden kuten minimapin käyttö on kielletty, koska ne antaisivat pelaajalle etuluönti aseman muita kohtaan, jotka pelaavat reilusti.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Olen saanut valtakaudesta sellaisen käsityksen, että ihmiset liittyvät johonkin valtakuntaan ja toimivat yhdessä edistäkseen tämän valtakunnan asemaa ja hyvinvointia. Valtakausi on palvelin, jossa pelaajat pelaavat yhdessä ja pitävät hauskaa.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    En tunne ketään muita lähipiiristäni, jotka pelaisivat valtakaudessa. Olen vain nähnyt siitä pari viedeota ja ne herättivät kiinnostukseni.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Haen valtakauteen, koska pidän roolipeleistä ja tälläisistä Minecraft-servereistä, jotka tarjoavat muutakin kuin perus survivalia.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Hei! Olen Paroni_Humberton kavereille Paroni. Ihmettelet varmaankin miten tälläinen vaikutus valtanen paroni päätyi valtakauteen vievälle laivalle, mutta selitys on hieman simppelimpi, kuin saatoit odottaa.
    Olen tällä hetkellä maan paossa entiseltä esimieheltäni Ellulta Elementian hallitsijalta. Onnistuin suututtamaan hänet läikyttämällä punajuurikeittoa hänen valkoiselle mekolleen. Tajusin, että minun on paras lähteä pakoon, kun hänen silmiensä väri alkoi muistuttamaan punajuurikeittoa. Olen nyt siis kiertänyt maaailmaa jo jonkin aikaa tehden hieman hantti hommia kylissä joissa olen vierraillut jotta voisin elättää itseni. Sitten kerran ihan sattumalta, kun saavuin yhteen kylään sen aukiolla oli kova hälinä ja menin katsomaan, että mitä täällä oikein mesotaan ja sitten se tapahtui hienoon timanteista valmistettuun haarniskaan pukeutunut sotilas kertoi uudesta maasta valtakaudesta, jossa kaikille halukkaille olisi töitä ja uusia mahdollisuuksia elämään. Olin täysin myyty ja ilmoittauduin heti haluavani mukaan ja hän kertoi, että minun pitää nousta satamassa odottavaan laivaan ja näin tein ja nyt seilaan kohti uuden elämän alkua.

• Hyväksytty.