• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Minun Minecraft peli nimi on Jeputix.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Minulla on yksi Minecraft tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Minun mielestäni tärkein sääntö on grief.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta?
    Olen ssanut semmoisen käsityksen Valtakaudesta että se palvelin on todella hauska ,että siinä voi tehdä omia armeijoita ja valtioita ja kaapata vallan .

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa?
    En tunne kavereita jotka pelaisivat Valtakautta.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    No minut sai hakemaan valtakauteen se että täällä voi tehdä omia armeijoita ,valtioita ja että siellä on todella hauskaa.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Oli synkkä ja myrskyinen yö salamat iski vät veteen ja minä olin veneilemässä kunnes veneeseeni tuli reikä joten veneeni sisään alkoi tulla vettä. Mutta koska se oli pieni reikä niin sain tukittua sen. mutta myöhemmin minä näin kun keula repesi auki veneeni törmätessä kiveen 16 solmun nopeudella. ja sitten aloitin heti pelastus opeaarion ja koitin saada kumivenettä ja minä onnistuin. Sitten saman tien laitoin kumi veneen veteen ja lähdin soutamaan. mutta kumiveneessä oli reikä joten se upposi ja olin melan ja pelastus liivin varassa vedessä. Minulla alkoi tulla kylmä ja sitten puoli tuntia myöhemmin yksi laiva tuli vastaan ja huomasi minut ja noukki minut ylös.

• Pistä kysymykset vastausten päälle... esmi.

Mikä on Minecraft nimesi?
    _ mazan _

• @jeputix tosiaan, kopioi ohjeista kysymykset, ja laita vastauksen niiden alle.

Kiinnitä myös huomiota oikeinkirjoitukseen. Hakemus luo aina hakijasta ensivaikutelman.

Huomioi myös kriteerit. Tarinan pitää olla paljon pidempi. Käytäthän hakemukseen enemmän aikaa.

Esimerkki:
    Mikä on Minecraft-nimesi?
    Eem
    Kuinka monta Minecraft-tiliä omistat?
    1

• Suosittelisin panostamaan oikeinkirjoitukseen ja mielestäni voisit tehdä tarinasta hitusen pidemmän.

• Hyväksytty.