• Sisäänpääsyhakemus
    Minecraft-nimeni:
    -Minecraft-nimeni on "Creeper_PvP"
    Minecraft-profiilien määrä:
    -Minulla on yksi Minecraft-profiili.
    Tärkein sääntö:
    -Tärkein sääntö on mielestäni se, että on käyttäydyttyvä asiallisesti. Se on tärkein tekijä hyvän pelikokemuksen saamiseksi.
    Minkä kuvan olen saanut:
    -Valtakausi on roolipelipalvelin, joka on syytä ottaa vakavasti. Täällä on äärimmäisen kehittynyt hallintosysteemi, joka tekee pelattavuudesta parhaan mahdollisen. En tiedä erityisen paljon Valtakaudesta, mutta haluan tulla tänne pelaamaan jo niillä vähillä perusteluilla, mitkä ystäväni ovat kertoneet minulle.
    Mistä sain tietää:
    -Sain tietää valtakaudesta muutamalta kaveriltani, jotka täällä pelaavat. (Esitän heidät nimettöminä)
    Miksi haen:
    -Haluan hakea Valtakauteen siksi, että tämä serveri kiehtoo minua. Olen pelannut tämän kaltaista serveriä ennenkin, mutta Valtakausi päihittää omassa liigassaan kaikki muut.
    Tarina:

-Päässäni pyöri. Muitakin paikkojani kolotti, kuin olisin maannut paikoillani ainakin kolme tuntia. Niin ehkä olinkin. Viimeinen mitä muistin, oli pimeä kuja kotikaupungissani, ja kova isku takaraivoon. Sain silmäni juuri avatuksi. Minua ympäröivä maisema muistutti laivaa. Nousin pystyyn, ja tajusin olevani laivan kannella. Tunnistin laivan nelimastoiseksi klipperiksi. Muistelin mielestäni lisää muistikuvia tapahtuneesta, kun kuulin kirkkaan äänen yläpuoleltani. Se huusi: "Maata näkyvissä!" Se oli totta. Erotin itsekkin rantaviivan kaukana edessäni. Normaalisti olisin uinut kirkuen kotiin, mutta outo tunne kutsui minua. Halusin astua uudelle kamaralle, tutkia mantereen salaisuuksia. Tästä tulisi alkamaan suuri seikkailuni.

Kiittäen Creeperr

• Hyväksytty.