1. Mikä on Minecraft-nimeni?
      Hei olen Venttux!
      Minun minecraft nimeni on Venttux.

2. Kuinka monta Minecraft-tiliä minulla on?
      Minulla on vain yksi minecraft tili.

3. Mikä on mielestäni tärkein sääntö Valtakaudessa?
      Minun mielestäni tärkein sääntö on Grieffaamisen kielto.

4. Minkälaisen käsityksen olen saanut Valtakaudesta?
      Olen saanut tästä palvelimesta ajatuksen, että täällä on välillä rauhallista ja välillä sotaa, mutta vallan saanti on vaikeaa. Tiedän myös että tämä on roolipeli palvelin. Olen saanut tästä palvelimesta myös vähän Kuningaskunta palvelimen viboja. Myös aseet ja modit on hienoja.

5. Tunnenko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnen niin ketä?
      En tunne ketään Palvelimella pelaavaa. Mutta haluan tutustua uusiin ihmisiin. En tiedä pelaako Esim. Mahoneen tai Kapuplay palvelimella.

6. Mikä sai minut hakemaan Valtakauteen
      Minut sai hakemaan Valtakauteen: Roolipelaaminen, Kauniit modit, Tubu ja uudet varmasti ihanat ihmiset.

7. Kerro Tarina, kuinka roolipelihahmoni päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
      Eräänä päivänä Venttux päätti lähteä Kuuselasta rannalle rentoutumaan.
      Venttux laittoi pyyhkeensä veden viereen jalat merta päin. Yhtäkkiä Venttuxin jalkaan kopsahti jotain. Se oli vanha lauta. Venttux nousi ihmettelemään mikä hänen jalkaansa kopsahti. Venttux nosti laudan käteensä. Venttux huomasi ,että laudassa oli jotain kypärän symboli ja jotain violettia ainetta. Venttux ei ehtinyt ihmetellä kauaa sillä violettia nestettä tippui häneen. Venttuxia alkoi huimaamaan ja hän pökertyi siihen paikkaan. Kun Venttux heräsi hän huomasi olevansa. Hänet oli laitettu huoneeseen jossa oli sänky ja ikkuna. Venttux katsoi ikkunasta ulos ja näki merta maata ei ollut näkyvissä hän mietti mihin oli menossa...

• Hyväksytty.