Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    FITonto.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Vain yksi.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Huijaukset, koska ne tuovat epäreilun aseman muille pelaajille jotka pelaavat rehdisti.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Se on suomalainen roolipeli palvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Caltri, Jipes, Makke, 0sku, Eemunni, AzFreeze

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Se vaikutti kivalta palvelimelta ja etsin pelattavaa.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Isäni oli kuollut lavantautiin ja äidilläni ei ollut varaa elättää minua enää, joten jouduin huutolaispojaksi. Sain ruokaa ja lepopaikan pitkäksikin aikaa. Minun isäntäni oli ystävällinen, vaikka jouduinkin tekemään paljon töitä, mutta se oli sen arvoista. Vartuin vuodet pitkät kohtuullisen pienessä mökissä hoitaen suhteellisen hyvää satoa. Verot alkoivat kuitenkin olemaan kovat pään päällä ja isäntäni ei voinut antaa enempää rahaa kuin nykyisin. Hän kuitenkin oli jo vanha eikä täällä main kovin pitkään eletä. Hän kertoi kuitenkin satamasta, josta vuosien välein kuljetetaan asukkaita kylästä Valtakauteen. Lupasin kuitenkin isännälleni etten jätä häntä ennen kuin kuolema erottaa.

Isäntäni kuoli kuolemanrangaistuksella, koska hän oli tehnyt veropetoksen että ruokaa riittäisi talveksikin rankan sadonkorjuun jälkeen. Yöllä minä lähdin satamalle, livahdin vartioiden taakse tynnyriin ja siellä minä odottelisin kunnes oltaisiin perillä. Minun oli kuitenkin syötävä ja juotava, joten söin keskellä yötä kun kukaan ei huomannut. Meinasin pari kertaa jopa jäädä kiinni, koska lattia oli hieman nariseva. Perillä pääsin pälkähästä ja kukaan ei huomannut että olin tullut tynnyristä. Nyt on aloitettava uusi elämä ja unohdettava edelliset vuodet!

• Sisään!!!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata