• Minecraft nimeni on Musketipyssy.
    Minulla on yksi minecraft tili.
    Tärkein sääntö on ystävällisyys eli ei hauku eikä syrji muita.
    Olen saanut Valtakaudesta hyvän käsityksen ja Valtakausi on roolipeli serveri.
    Palvelin on iso ja hyvin koodattu.
    En tunne ketään joka pelaisi Valtakaudessa.
    Minut sai uusien ystävien ja kavereiden löytäminen, koska olen vähän yksinäinen.
    Tarina:
    Olin ollut pitkään palvelijana neiti jääpuikolle isossa linnassa jäänavalla. Jääpuikko oli hyvin ankara ja satutti minua aina, kun unohdin jotain. Tajusin yhdessä vaiheessa olevani vanki. Yritin monesti paeta mutta ne jäivät yritykseksi. Minut pidätettiin, kun olinkarannut viisi kertaa. Sellikaveri oli vanha ystävä ja hän oli kadonnut kaksi vuotta sitten. pakenimme yhdessä jää saaren viereiseen saareen. olimme kylmissämme kolme päivää ennen ,kun saimme tehtyä tulen. joimme meri vettä ja sain ripulin mutta toivuin siiitä. Eräänä päivänä näin laivan menemässä 50 metrin päässä minusta ja ystävästäni. He kuulivat avun hutomme ja lähdimme uimaan kaverini hukkui, koska vesi oli kylmää ja oli huono uimari. Lämmitelin laivassa monia päiviä ja lopuksi päädyin mantereelle nimeltä valtakausi. Loppu ja olisin kiitollinen jos pääsisin😀

• Hyväksytty.