• Mikä on Minecraft-nimesi?
    AmaAmaL

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Yksi.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Että grieffaaminen on kiellettyä.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Valtakausi on roolipelipalvelin, jossa rakennetaan valtakuntaa muiden pelaajien kanssa. Siellä voi hankkia valtaa ja puolustaa omaa valtakuntaa. Ja tehdä yhteistyötä onnistuakseen.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    En ketään.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Olen ollut kiinnostunut roolipelaamisesta ja tykkään todella paljon Minecraftista. En ole voinut tehdä sitä kavereideni kanssa koska heillä ei ole kiinnostusta. Kuulin valtakaudesta Tubun videosta ja kiinnostuin välittömästi.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Olin vain normaali tyttö joka asui kaukana valtameren toisella puolella. Yllättäen kuulin satamassa laivan miehistön puhuvan toisesta mantereesta meren takana. Kuuntelin heitä innoissani ja halusin heti päästä kyseiselle mantereelle. Tiesin että laivaan pääseminen voisi olla hankalaa, mutta minun oli pakko yrittää. Nimitäin rakastin seikkailuita, ja tiesin että ystäväni pitäisivät minua hulluna jos saisivat tietää. Päätin kertoa kuitenkin aikeistani parhaalle kaverilleni ja toivoin että hän ymmärtää minua. Hän sanoi että: tiedän että rakastat seikkailuja ja haluat auttaa muita valtakuntia, niin haluan että yrität mukaan. Olin hyvin yllättynyt, mutta iloinen että hän ymmärsi minua. Illalla milloin laivan oli tarkoitus lähteä keräsin tavarani ja lähdin satamaan. Tiesin ettei se että miehistö näkisi minut auttaisi yhtään joten yritin livahtaa laivan kyytiin. Hyppäsin tavaroiden seassa olevaan arkkuun jossa oli kirja joka kertoi valtakunnista. Toivoin paljon että pääsisin auttamaan valtakuntia tulevissa taisteluissa. Yllättäen arkku jossa olin nostettiin laivaan ja se lähti liikkeelle. Nousin varovasti lyhtyni kanssa arkusta laivan ruumaan, ja katsoin pienestä ikkunaraosta kotisatamaa. Minua jännitti matka oli alkanut. Pysyin piilossa koko matkan ajan. Kun laiva saapui perille hyppäsin arkkuun joka nostettiin rantaan hyppäsin kenenkään huomaamatta arkusta pois, ja lähdin juoksemaan. Kun pysähdyin tiesin olevani yksin, mutta aijoin auttaa muita kuningaskuntia taisteluissa. Tuntui kuin unelma josta en tiennyt oli toteutunut, ja seikkailu alkanut.

• Hyväksytty.