• Mikä on Minecraft-nimesi?
    HeyImLegit__

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Minulla on vain yksi minecraft tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Minun Mielestä tärkein sääntö Valtakaudessa on Bugien Hyväksikäyttö

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Valtakausi on Roolipeli palvelin joita sääntöjä tarkkaillaan tarkasti ettei niitä rikota.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    En tunne ihmisiä jotka pelaavat valtakaudessa.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Halusin etsiä juuri sopivaa roolipeli minecraft palvelinta jossa voisin pelata ja viettää aikaa. Olen kauan miettinyt että alkaisinko
    pelaamaan minecraft roolipeliä ja tulin siihen tulokseen että haluan aloittaa minecraft roolipelaamisen.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    (80+ sanaa)

Jack oli seitsemän vuotias ja hän matkalla kotiin kunnes hän näki lapun satamassa jossa, luki "Kulje reitti tynnyreitten ohi, käänny laiturille 2B". Jack on kovin utelias ja hän saapui laiturille 2B. Siellä oli laiva ja selässä luki "Matka Valtakauteen, Ihmeelliselle saarelle". Jack kulki hitaasti ja varoen laivaa kohti. Siellä oli mies joka, sanoi Jackille. "Tervetuloa ihmeelliselle matkalle Valtakauteen. Sieltä et pääse pois helpolla" Jack hyppäsi laivaan ja laiva purjehti pitkän matkan saarelle, Jossa odotti outoja ihmisiä. Jack mietti, että mihin saavuimme.

• Hyväksytty.