Sisäänpääsyhakemus
-
Mikä on minecraft-nimesi?
Hei, minecraft nimeni on viksuu3_yt.Kuinka monta minecraft-tiliä sinulla on?
Minulla on 1 tiliMikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
Tärkein sääntö mielestäni on metapelaamisen kielto.Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Valtakausi on keskiaikaan perustuva roolipeli.Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
Minulla on palvelimella vain yksi ystävä ja hänen nimensä on Enderlord6666Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Sain kuulla palvelimesta ystävältäni, ja minä tykkään roolipeleistä.Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Olin metsärosvo lähellä yhtä vuoristoa, kunnes sinne iski kova pyörremyrsky. Lensin sen mukana jokeen, ja heräsin laivassa. Se kuului eräälle kauppiaalle, joka oli salaa merirosvo. Auttelin häntä muutaman kuukauden, mutta sitten tuli myrsky ja lensin laidan yli. Onnistuin kokoamaan lautan irronneista palasista, joita lähti laivasta. Killuin meressä kolme kuukautta, syöden pelkkää kalaa. Eräänä päivänä näin laivan, ja se poimi minut kyytiin.Eipä tässä muuta. Toivon että minut päästetään sisään:D Kiitos! MUOKATTU
-
@viksuu3_yt Voisiko joku hyväksyä tämän?
-
Samanlainen tarina kuin ystävälläsi, vähän epäilyttävää : /
-
@Katakombi korjaan sen
-
@viksuu3_yt noniin
-
Saattaa kuulostaa tylyltä, mutta tarinasi on todella lyhyt ja näyttää siltä että siihen ei olisi panostettu.
-
@katakombi jaahas. korjaan senkin:DDD
-
@katakombi onko nyt hyvä?
-
@viksuu3_yt Parempi, mutta panostusta vie pois ehkä se että kirjoitit tuon noin 5-minuutissa, enempää en kuitenkaan löydä sanomisen aihetta.
-
@katakombi minulla on vilkas mielikuvitus:DDD
-
@viksuu3_yt OLEN HYVIN PETTYNYT! MIKSI PALVELU EI PELAA!?
-
@Valtakausi kysyn vaan, miksi tätä ei ole vieläkään hyväksytty vaikka tein tämän eilen?
-
@viksuu3_yt Odota, tämä ei ainakaan nostata sinun mahdollisuuksia päästä sisään......
-
@katakombi tiedän. minua vain vähän ärsyttää.
-
@viksuu3_yt Muista että hakemuksia ei aina edes hyväksytä.
-
@katakombi muistetaan muistetaan...
-
Anteeksi aikaisempi käyttäytymisen chatissa, mutta ymmärrätte varmaan, että en malta odottaa, koska ystäväni on puhunut tästä paljon. Tässä on niin paljon asioita joita haluaisin kokeilla. Ilmeisesti kohtalokseni kuitenkin jää Kuningaskunnan ilmestymisen odottaminen.(jossa saattaa kulua hetki) Hyvää päivän jatkoa!
-
Minusta tääkin vois jo päästä
-
Minulla pitäisi olla kaikki kunnossa hakemuksessani.
-
Hyväksytty.