• Mikä on Minecraft-nimesi?
    -Playergametr

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    -Minulla on vain yksi tili

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    -Minusta tärkein sääntö on grieffaus, koska itse en kestä katsoa kun jonkun base grieffataan jollain anarkia serverillä. itse en grieffaa koskaan ja jos kerran ryöstäminen on ovien tai ikkunoiden kautta
    pienissä määrissä on sallittua (jos luin ohjeet oikein).

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    -Olen saanut käsityksen valtakausi palvelimesta että, se on keskiaikaan perustuva palvelin jossa pelaajat voivat tehdä itse kaupunkeja, olen pää osin kiinnostunut keski ajasta ja se on tällähetkellä koulussani historian aihe.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    -en tunne ketään valtakausi palvelimelta tosin yritän saada pikkuveljeni pelaamaan Valtakautta
    (pikkuveljeni käyttäjän nimi on azoz_11 jos voisitte whitelistata myös hänet, koska hän ei itse vielä osaa tehdä hakemuksia, koska hän on vasta kolmannella luokalla. Voin keksiä meille molemmille tarinan jossa molemmat ovat mukana...)

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    -Kiinnostuin valtakaudesta koska olin jo kauan etsinyt hyvää roolipeli serveriä ja yhdessä videossa kerrottiin erillaisia palvelimia, niistä kaikista tämä oli mukavin ja olin heti kiinnostunut palvelimesta.

Aluksi mietin miksi tarvitsee hakea palvelimelle lopaa pelata mutta nyt se on päivän selvää, vältätte hyvin kaiken llaiset botit (tällä tarkoitan kirjaimellisesti automaattisia botteja) ja grieffareita

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Oli aurinkoinen päivä ja muuan kaksi veljestä (otso ja aatos) olivat pättäneet lähtemään pois kotoa ja etsimään sitä omaa paikkaa, he kävivät Afrikaassa, Kiinassaa ja Amerikassa mutta mikään ei vain ollut se täydellinen hedän mielilleen. '
    mutta kerran he saapuivat eurooppaan (johon luulen Valtakauden perustuvan) ja siellä se oli täydellinen paikka johon jäädä asumaan, siellä he menivä kysymään missä saisi suojaa ja tehdä töitä, mukavat paikalliset kertoivat mistä saisi suojaa ja työpaikan.

nyt haluasin tehdä tästä pidemmän tarinan mutta en usko että se on tarpeellista pitäähän jotain jättää itse palvelimellekin.

T: Otso 13.v ja Aatos 9.v

• Hyväksytty.