• Otsikko: Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?Niketsu1

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)grief

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Roolipeli palvelin jossa on valtakuntia jotka voi välillä sotia ja yksin voi olla vaikea selviytyä
    Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?en tunne

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?katsoin Tubun videon ja kiinnostuin. Olin aiemmin kuningaskunnassa mutta koska se on suljettu kaipaan jotain muuta sen tapaista tai rp:tä

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

(Vähintään 70 sanaa)olin matkalla kotia sodan jälkeen, kun huomasin taloni tuhoutuneen lähdin juokseman sitä päin. Löysin perheeni kuolleenna ja päätin lähteä matkalle etsimään uutta elämää ä. Kaipasin jännitystä kunnes kuulin tästä paikasta, paikasta jossa on haasteita elämää, sotia, kostoja. Ajattelin että sellainen sopisi minulle joten lähdin matkaan. Kävelin pitkiä matkoja löytääkseni laivan jolla päästä matkaan. Elin vaarallista elämää jo silloin. Kunnes eräänä päivänä löysin veneen. Nousin kyytiin ja lähdin matkaan. Nukahdin ja kun heräsin, löysin itseni täältä, Valtakaudesta, sieltä josta elämäni avautuisi. Löytäsin ystäviä joiden kanssa matkustella, taistella ja elää yhdessä.

• @veetimp voisiko ylläpito laittaa discordissa vastauksen jos jaksaa. En tiedä muistanko katsoa tätä enää. Discord nimi: veetimp#9951

• Hyväksytty.