Sisäänpääsyhakemus

• Bannattu

Mikä on Minecraft-nimesi?

• Minun Minecraft nimeni on: Lehtinenkaali
      Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    • Minulla on vain yksi Minecraft tili nimeltä: Lehtinenkaali

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?

• Huijaukset, koska ne ovat hyvin epäreiluja muita kohtaan

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

• Olen saanut Valtakaudesta sellaisen käsityksen, että tämä on suomalainen roolipeli serveri jossa on aikana keskiaika.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

• Tunnen Sogruwu, Possumies26 ja Raikas nimiset henkilöt

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

• Haluan hakea Valtakauteen, koska tämä on hyvin kiinnostava serveri ja tykkään ylipäätänsä kaikesta historiasta ja roolipelaamisesta.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

• Elän hyvin rikkaassa aatelis perheessä. Olin syönyt ruoan ja vatsani oli täynnä upeita punaisia katkarapuja joissa olivat kiiltävät kuoret. Sää oli ulkona mitä mainioin, joten ajattelin käydä ulkona. Ulkona kävelin läpi upeiden koristeellistan ja värikkäiden talojen lävitse, sekä upeiden tuuheiden viljapeltojen lävitse, kunnes pysähdyin ja huomasin mitä upeimman korkeimman ja koristeellesimman laivan mitä ikinä olen nähnyt. Laivassa oli upeat kanuunat jotka kiilsivät, kun aurinko paistoi niihin. Laivassa oli myös paljon miehä jotka näyttivät hyvin väsyneiltä ja nälkäisiltä, joten ajattelin käydä kysymässä millaista on olla laivassa. Päätin myös tarjota vähän ruokaa mitä minulla oli taskuissani vahingossa jäänyt ruoalta. Kun olin kivunnut sinne hyvin upeita ja huteria tikkaita miehet kysyivät hyvin möreillä äänillään: -Mitäs aatelis perheen väki täällä köyhässä laivassa tekee?
      Ajoin vastata, mutta minua jännitti hirveästi olisi kuin sisuskaluni olisi kellahtanut toisinpäin, mutta sitten päästin hyvin huomaamattomasti ja vahingossa suustani: -Minä tulin auttamaan teitä.
      Meihet kysyivät tähän: -Miski sinä meitä muka auttamaan tulisit! mehän olemme vain tälläisiä rääpäleitä, mutta jos auttaa haluat niin jää laivamme, olemme menossa Valtakauteen. Ihmettelin mikä on tämä valtakausi mistä he puhuivat oliko se upea koristeellinen ja rikas maa jossa ei tunnettu sanaa tasa-arvo, koska kaikki olisi siellä tasa-arvoisia joten päätin pysyä laivassa ja tarjota heille evästä, kunnes kuunil kovan kiljaisun. Kiljaisu kaikui kaikui ja kaikui hyvin kauas tuntemattomille vuorille saakka. Kiljaisun oli päästänyt lokki mietin ensiksi, mutta ei se oli tullut minusta minä kiljaisin, vaikka en edes tiennyt kiljaisevani. Siinä samassa laiva lähti liikkeeseen joten ajattelin "Se on menoa nyt". En voinut enään vaihtaa suuntaani. Matka oli hyvin rankkaa ensikisi koimme hurrikaaneja jotka olivat hyvin vihaisen ja nälkäisen näköisiä. Kuin he olisivat halunneet syödä minut tai kostaa minulle asiasta jota en tiennyt. Siinä samassa kuulin äänen, joka sai selkäpiini karmimaan, joku hyvin möreä ääni sanoi takaani hei miten sinä tänne olet päässyt pikkuinnen? vaikka olin jo 13-vuotta vanha. Yritin hyvin paljon pakoon, mutta turhaan miehiä oli kaikkialla kyselemässä samaa hyvin möreällää kylmän viileällä äänellä. Tuntui kuin olisin seonnut. Siinä samassa heräsin tai luulin, että en edes nukkunut, mutta unta se vain oli onneksi. Heräsin hyvin kylmältä paatilta jossa oli airot ja leipä. Päätin muusta maailmasta huoleti paniikissa lähteä soutamaan eteenpäin, kunnes pääsin paikkaan jossa pystyin levätä. Nukahdin. Heräsin ja olinkin jo viety pieneen laavuun. Laavussa ihmettelin missä olen näemmä ääneen. Kuulin taas saman möreän äänen, mutta nyt nipistin itseäni enkä ollut unessa. Miehebn ääni kuului vahvana ja sanoi: -Olet nyt Valtakaudessa tännehän ilmoitettiin sinun tulevan, mutta arvasin, että et selviä kjoten lähid soutuvuneellä etsimään sinua. ja löysin sinut makaamassa nurmellani, joten otin sinut hoivaani. Olet nyt Valtakaudessa täällä voit aikuistua mieheksi!

• @Lehtinenkaali Hyvä hakemus, mutta kirjoitusvirheitä on aika paljon. Ne kun korjaat niin luulen että pääset 🙂

• Bannattu

@Superi_ Kiitos palauttesta rupean heti korjailemaan 🙂

• :+1 hyvä

• Bannattu

@Superi_ En edes voi korjata enään 😄

• Bannattu

Laitan tänne korjatun tarinan:
    Elän hyvin rikkaassa aatelisperheessä. Olin syönyt ruoan ja vatsani oli täynnä upeita punaisia katkarapuja, joissa olivat kiiltävät kuoret. Sää oli ulkona mitä mainioin, joten ajattelin käydä ulkona. Ulkona kävelin läpi upeiden koristeellisten ja värikkäiden talojen lävitse, sekä upeiden tuuheiden viljapeltojen lävitse, kunnes pysähdyin ja huomasin mitä upeimman korkeimman ja koristeellisimman laivan mitä ikinä olen nähnyt. Laivassa oli upeat kanuunat, jotka kiilsivät, kun aurinko paistoi niihin. Laivassa oli myös paljon miehiä, jotka näyttivät hyvin väsyneiltä ja nälkäisiltä, joten ajattelin käydä kysymässä millaista, on olla laivassa. Päätin myös tarjota vähän ruokaa mitä minulla oli taskuissani vahingossa jäänyt ruoalta. Kun olin kivunnut sinne hyvin upeita ja huteria tikkaita miehet kysyivät hyvin möreillä äänillään: -Mitäs aatelisperheen väki täällä köyhässä laivassa tekee?
    aioin vastata, mutta minua jännitti hirveästi! olisi kuin sisuskaluni olisi kellahtanut toisinpäin, mutta sitten päästin hyvin huomaamattomasti ja vahingossa suustani: -Minä tulin auttamaan teitä.
    Miehet kysyivät tähän: -Miksi sinä meitä muka auttamaan tulisit! mehän olemme vain tällaisia rääpäleitä, mutta jos auttaa haluat niin jää laivamme, olemme menossa Valtakauteen. Ihmettelin mikä on tämä valtakausi mistä he puhuivat? oliko se upea koristeellinen ja rikas maa, jossa ei tunnettu sanaa tasa-arvo, koska kaikki olisi siellä tasa-arvoisia, joten päätin pysyä laivassa ja tarjota heille evästä, kunnes kuulin kovan kiljaisun. Kiljaisu kaikui, kaikui ja kaikui hyvin kauas tuntemattomille vuorille saakka. “Kiljaisun oli päästänyt lokki”, mietin ensiksi, mutta ei se oli tullut minusta minä kiljaisin, vaikka en edes tiennyt kiljaisevani, Siinä samassa laiva lähti liikkeeseen, joten ajattelin "Se on menoa nyt". En voinut enää vaihtaa suuntaani. Matka oli hyvin rankkaa ensiksi koimme hurrikaaneja, jotka olivat hyvin vihaisen ja nälkäisen näköisiä. Kuin he olisivat halunneet syödä minut tai kostaa minulle asiasta, jota en tiennyt. Siinä samassa kuulin äänen, joka sai selkäpiini karmimaan, joku hyvin möreä ääni sanoi takaani: -Hei miten sinä tänne olet päässyt pikkuinen? vaikka olin jo 13-vuotta vanha. Yritin hyvin paljon pakoon, mutta turhaan miehiä oli kaikkialla kyselemässä samaa hyvin möreällä kylmän viileällä äänellä. Tuntui kuin olisin seonnut. Siinä samassa heräsin tai luulin, että en edes nukkunut, mutta unta se vain oli onneksi. Heräsin hyvin kylmältä paatilta, jossa oli airot ja leipä. Päätin muusta maailmasta huoleti paniikissa lähteä soutamaan eteenpäin, kunnes pääsin paikkaan, jossa pystyin levätä. Nukahdin. Heräsin ja olinkin jo viety pieneen laavuun. Laavussa ihmettelin missä olen näemmä ääneen. Kuulin taas saman möreän äänen, mutta nyt nipistin itseäni enkä ollut unessa. Miehen ääni kuului vahvana ja sanoi: -Olet nyt Valtakaudessa tännehän ilmoitettiin sinun tulevan, mutta arvasin, että et selviä, joten lähdin soutuveneellä etsimään sinua. ja löysin sinut makaamassa nurmellani, joten otin sinut hoivaani. Olet nyt Valtakaudessa täällä voit aikuistua mieheksi!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata