• Mikä on Minecraft-nimesi?
    -Minun Minecraft-käyttäjäni nimi on Samuelsson010.
    Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    -Minulla on Minecraft-käyttäjiä tasan yksi.
    Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    -Mielestäni tärkein sääntö Valtakaudessa on Grief -osiossa mainittu maiseman suojelu, koska mielestäni maisema on hyvä pitää puhtaana roolipelatessa, jotta tarinan tunnelma pysyisi paremmin yllä.
    Mikä on käsityksesi Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    -Minun saatu käsitys Valtakaudesta on, että siellä voi pelata leppoisaa, tai tiukkaa roolipelaamista. Tarkoitan leppoisalla roolipelaamisella leppoisammassa ja ei niin arvovaltaisemmassa roolissa roolipelaamista, kuten ammattina renki, ja tiukalla roolipelaamisella tarkoitan arvovaltaisen roolin hankkimista itselleen roolipelattavaksi.
    Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketä?
    -Minä en tunne muita pelaajia Valtakaudesta, ainakaan he eivät ole kertoneet siitä minulle.
    Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    -Minut sai hakemaan Valtakauteen sen monet erilaiset ominaisuudet, ammatit ja periaatteessa sen ominaisuus antaa jokaiselle mahdollisuus nousta arvoasteikoissa.
    Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    -Ja tarinani, että miten päädyin saarelle vievään laivaan, on tällainen:
    Hän oli laivassa, matkalla kohti tuntematonta. Hän mietti jo niitä upeita seikkailuja mitä hänellä tulisi olemaan päästyään perille. Mutta kuka hän oli? Mistä hän tuli? Mihin hän tarkalleen oli menossa?
    Kaikki alkoi 22.11.1618 Preussin Kuningaskunnassa Königsbergin alueella. Preussilaiset olivat löytäneet uuden ison saaren brittien kanssa. Britit ottivat etelän ja preussilaiset pohjoisen. Myöhemmin saaren valtiot ja sen ympärillä olevat pienemmät saaret saivat itsenäisyyden. Nämä kaksi valtiota, jotka muodostuivat alueen kolonioista, olivat Holme ja Pohjola. Mutta palatkaamme Preussiin, jossa vielä silloin elin.
    Kuten sanoin, elin Preussin Königsbergissä, maan pääkaupungissa. Kun kuulin, että kolonioita perustettiin, en aluksi lähtenyt mukaan, koska ne koloniat olivat erittäin kaukana, ja sinne kestäisi erittäin kauan matkata, mutta kun kuulin, että Euroopan puoleisella Atlantilta oltiin löydetty uusi iso saari, johon oltiin perustettu preussilainen kolonia, aloin harkita kolonialisteja ja resursseja vievään laivaan hyppäämistä, koska Königsbergissä olin vain metsuri, ja palkka ei ollut häävi, ja erilaisia veroja täytyi maksaa, joten päätin mennä seuraavaan laivaan, joka tulisi Königsbergiin kuukauden päästä.
    Sen kuukauden ajan odotellessa mietin, että mikä niistä ammateista olisi paras vaihtoehto. Päädyin siihen lopputulokseen, että aluksi työskentelisin jossakin helposti ymmärrettävässä ammatissa, kuten renki ja kaivostyöläinen. Sitten, kun olin tutustunut paremmin kulttuuriin, samalla kun työskentelisin jossakin helposti ymmärrettävässä ammatissa.
    Oli enää viikko siihen, että kolonialisteja ja resursseja vievä laiva saapuisi Königsbergiin. Olin pakannut pienet määrät matkatavaraa, eli muutamat vaatteet, kirveen, kattilan, vasaran, sirpin, kengät, kuivattua reikäleipää ja rommia, koska matka voisi kestää useita kuukausia.
    -No, ainakaan se ei vie kolmea vuotta, ajattelin.
    Lisäksi menin käymään Königsbergin kuvernöörin
    Oli päivä ennen kuin laiva saapuisi. Olin erittäin innoissani, koska tiesin, että sen laivareissun jälkeen minua odottaisivat mahtavat seikkailut. Hehkutin asiasta ystävilleni, ja hekin olivat innoissaan, lukuun ottamatta sitä, että he eivät pitäneet ajatuksesta, että he ehkä eivät näkisi minua silmillään enää koskaan, mutta muistutin heitä siitä, että he voisivat lähettää minulle aina kirjeen, ja lupasin lähettää heille osoitteeni heille kirjeitse, kun pääsisin perille. He hyväksyivät tämän, ja en ollut pysyä nahoissani, kun ajattelin taas, että mitä kaikkia seikkailuja minua odottaisi tällä saarella. Ja kun aloin mennä nukkumaan, en meinannut nukkua koko yönä, koska olin niin innoissani.
    Sinä päivänä, kun laiva saapuisi, olin hyvin innoissani jo herättyäni. Otin heti vaatteet ylleni, tarkistin tavarani, ja se oli nopeaa, koska minulla ei ollut niin paljon tavaroita mukana kuin rikkailla kolonialisteilla. Söin kaksi kuivaa reikäleipää ja join vähän olutta, jotta jaksaisin edes vähän aikaa.
    Kun olin lähtenyt ulos, eli noin kello 14.30, laiva oli saapunut, ja lähdin heti laivaan. Silloin kapteeni oli ottamassa vielä vastaan kolonialisteja, ja pyysi minua näyttämään minun kirjallisen Königsbergin kuvernöörin luvan. Näytin sen hänelle, ja hän päästi minut alukseensa. Odotin innolla matkan alkua.
    Kun sitten kaikki kolonialistit olivat saapuneet, purjeet nostettiin ja matka pystyi alkamaan. Olin laivassa, matkalla kohti tuntematonta. Mietin jo niitä upeita seikkailuja mitä minulla tulisi olemaan päästyäni perille!

• @samuelsson Huh, nyt tuli hakemus johon on panostettu oikein urakalla, kannatan hyväksymistä!

• @katakombi Kiitos oikein paljon!

• @katakombi Kyllä tähän jokunen tunti aikaa meni.

• @samuelsson said in Sisäänpääsyhakemus:

@katakombi Kyllä tähän jokunen tunti aikaa meni.

Sen huomaa.

• Hyväksytty.