• Terve! Minun minecraft nimeni on Kurppa_Guru eikä minulla ole muuta kuin yksi käyttäjä. Omasta mielestäni tärkein sääntö on että ei saa huijata koska silloin kaikki olisi epäreilua muille. Olen saanut käsityksen että valtakausi on keskiaikaan sijoittuva minecraft roolipeli serveri. En tunne ketään muuta joka pelaisi Valtakaudessa. Ja olen iloinen siitä koska silloin minun pitää oppia ja tutustua omine nokkineni. Haluan Valtakauteen koska olen pelannut englanninkielisillä roolipeli servereillä ja se on ollut todella kivaa. Joten ajattelin että suomalaisella serverillä olisi vielä kivempaa ja mukavampaa.

Hahmoni tarina: Olen pienessä köyhässä kylässä syntynyt 20-Vuotias nuorimies joka on lähtenyt etsimään onnea jostain muualta , koska minua on syrjitty ja olen muuttunut aika moiseksi tuittupääksi eikä minua enää haluttu kylässä pitää. Etsin töitä kaikkialta muualta mutta huonoin tuloksin. Olen kärsinyt nälkää mutten ole lannistunut joten nousin aina jaloilleni. Sitten kun kuulin laivasta joka vie jonnekkin kauas. Tiesin että se on kutsumukseni. Joten pakkasin kamani (siis kaikki mitä oli) ja lähdin uusille teille.

• @kurppa Tee ohjeen mukaan muuten ei hyväksytä

• @muksu_123 Anteeksi en kyllä tiedä mitä tein väärin 😞

• @kurppa Lue ohjeet foorumeilta: https://forum.valtakausi.fi/topic/4/hakemusohje

Tee ohjeiden mukainen hakemus. Kopioi hakemukseesi kysymykset ja liitä kysymysten alle vastauksesi.

• Hyväksytty.