• *Mikä on mc nimeni?

Mc nimeni on veikkap.

Montako Mc tiliä minulla on?

Minulla on vain yksi.

Tärkein sääntö Valtakaudessa?

Minun mielestä tärkein sääntö Valtakaudessa metapelaus.

Minkälainen käsitys minulla on Valtakaudesta?

Olen saanut Valtakaudesta käsityksen ,että se on roolipeli palvelin omilla erilaisilla ominaisuuksilla.

Tunnetko muita pelaajia Valtakaudesta?

Minä en tunne muita pelajia Valtakaudesta.

Mikä sai minut hakemaan valtakauteen?

Hain Valtakauteen ,koska se näytti mielenkintoiselta palvelimelta ja erilaiselta muihin rpg palvelimiin verrattu

Elin ensimmäiset 15 vuotta elämästäni keskellä täyttä anarkiaa ja sotaa. Eräänä kesäisenä yönä eräs ryöväri joukko hyökkäsi talooni . He tulivat seinistä läpi kun he tulivat luokseni ryöväri nosti miekkansa ja oli lyömässä minut kuoliaaksi kun isäni ryntäsi ovesta sisään pelastamaan minua. Ryöstäjä lähti tappelemaan isäni kanssa isäni surmasi hänet ,mutta sisään ryntäsi vain lisää ryöväreitä. Isäni käski minun lähteä pakoon en halunnut jättää häntä isäni telkesi oven kiinni ja käski minun pelastaa itseni olimme talomme korkeimmassa huoneessa ,jossa oli vain yksi pieni ikkuna sen alla oli hevonen. Ovi raksahti rikki isäni heitti minut ikkunasta alas hevosen selkään. Ryövärit surmasivat isäni ja tiputtivat ikkunasta hevonen säpsähti ja lähti tuhatta ja sataa pois talolta näin vain sen ,että Taloni palaa ja kaikki mitä minulla on oli menetetty isäni taloni kaikki. Janosin kostoa isäni surmaajille. Noin tunnin päästä olin keskellä metsää eräs susi ulvoi ja hevoseni säikähti tipuin hevoseni selästäni ja kaikki pimeni.
    Herään aamulla sateeseen päähäni sattuu ja olen läpimärkä en teidä mitä tehdä mitä voisin tehdä minulta on viety kaikki mitä minulla oli. Tein erikoisen valinnan lähdin vain kävelemään eteenpäin. Onneksi kohtalo oli minun puolella. Olin kävellyt viikon ilman ruokaa ja yhdellä pullolla vettä. Olin nääntymäisilläni kaaduin maahan kuulen hevosen kopinaa. Joku puhuu minulle hän tarjoaa vettä minulle ja ruokaa hän nostaa minut hevosen selälle nukahdan välittömästi. Herään sängystä jonkun luota hän kertoo olevansa salametsästäjä. hän kysyy kuka olen vastaan ,että olen kaiken menettänyt kulkia kerron tarinani. Hän vastaa ,että Heidän johtajansa asustaa eräällä mantereella nimeltään Valtakausi. Hän myös kertoo ,että täällä lähellä on laiva joka vie kulkioita sinne ja sieltä takaisin.
    Hän lupautuu viemään minut satamaan ja piilottamaan minut kuorman sekaan. Hän sanoo ,että nuku nyt ja minä nukahdan taas heti. Aamulla Herään laivasta Kalatynnyrin seasta ihmettelen aluksi missä olen ja sitten muistan ,että olen matkalla Valtakaudelle ja saamaan lopullisen kostoni.

• Hyväksytty.