• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Minecraft nimeni on Keisarifi.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Minecraft tilejä minulta löytyy vain yksi.
    Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Mielestäni tärkein sääntö Valtakausi palvelimella on grieffauksen kieltäminen, koska pelaan yhdellä nimeltämainitsemattomalla palvelimella jossa grieffaus on sallittua ja se on ärsyttävää. Kun rakennat siellä jotain, voit olettaa että rakennuksesi tuhotaan.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Käsittääkseni valtakausi on palvelin jossa johdossa saattaa olla ihan tavallinen pelaaja, eikä vain ylläpito ja se kiehtoo minua. Valtakaudella on myös tietääkseni hyvä community, joten pelaamiseen ei kyllästy niin helposti. Olen myös ymmärtänyt, että sotiminen on hyvin yleistä täällä. Sotiminen ei kylläkään kiinnosta itseäni vaan esimerkiksi maanviljely ja sepänhommat.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa?
    En tunne ketään joka pelaisi valtakaudella, mutta haluan kyllä ehdottomasti tutstua.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Suuri kiinnostus roolipeleihin sai minut hakemaan valtakauden palvelimelle. Olen hyvin kokematon roolipelaaja, mutta olen hyvä heittäytymään fantasiamaailman kouriin. Minua kiinnostaa myös erityisesti maanviljely ja seppätyöt.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Päätymiseni valtakaudelle: Olin elänyt jo vuosia sodassa ja köyhyydessä ja odotin jo uutta elämänaloitusta. Päätin vuosien kuluessa lähteväni matkaan, matkaan kohti tuntematonta. Matkani alkoi Islannista ja olin Islantilainen aseseppä. Matkaan otin mukaan useita kiloja ruokaa ja juomaa. Lähdin soutamaan, soudin, soudin ja soudin.
    En tiennyt kauanko olin matkannut, mutta sen tiesin että matka oli ainakin kuukauden mittainen. Tajusin että ruokani oli lopussa ja päätin valmistautua myrskyyn, koska näin mustia pilviä. Yhtäkkiä laivaani osui salama. Tiedän vain että laivani pirstoutui salaman voimasta ja lensin pois laivastani. Tämän jälkeen pyörryin.
    Herätessäni huomasin, Että olin päätynyt autiosaarelle ja huomasin tynnyrin, Tynnyrin joka oli täynnä ruokaa. Saarella pistin kasaan pienoisen leirin, joka koostui kolmesta teltasta/laavusta. Laavut olivat valmistettu tammipuista ja niiden lehdistä. Laavut olivat varastolaavu, nukkumalaavu ja keittiölaavu. Ruokaa minulla oli tynnyriruoka ja kalaa.
    Myöhemmin, ainakin neljän kuukauden päästä näin merellä soihtuja. Ajattelin kuvittelevani kyseiset soihdut. Soihdut lähestyivät ja aurinko alkoi sarastaa. Huomasin, että soihdut olivat laivassa. Pistin äkkiä nuotion kasaan, jotta minut huomattaisiin ja kyllä, he näkivät minut.
    Kiitin pelastajiani heidän otettua minut mukaan kyytiin ja päätin lähteä heidän määränpäähänsä. Sain kuulla, Että heidän päämääränsä olisi Pohjola ja sinnehän minä kyllä lähtisin. He veivät minut mukanaan Pohjolaan ja loppu onkin tulevaisuutta...

• Hyväksytty.