• Mikä on Minecraft-nimesi?
    BENSCU123

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Ei huijata

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Valtakausi on minecraftin sisälle rakennettu roolipeli serveri. Valtakaudessa voit luoda
    omia valtakuntia ja muuta sellaista.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    RazoRoni (mun veli)

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Tykkään tosi paljon roolipeleistä ja minecraftista kun löysin serverin ajattelin hakea mukaan koska siinä on
    yksi minun lempi peleistä ja pelityypeistä.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Hahmoni nimi on Luca. Luca oli lähtenyt seikkailulle. ja hänen päämäärä oli taianomainen valtakunta.
    josta kerrotaan vain taruja. hänen maailmassaan on vaikka mitä. mutta valtakuntaa ei voi edes verrata hänen maailmaansa. joten niinpä hän lähti matkaan.
    hän kulki ja kulki yli kallioiden. yli farmejen. yli savannien. yli aavikoiden. ja vielä viidakoiden. lopulta hän päätyi luolaan.
    ja luuli ettei ollut lähelläkään taianomaista valtakuntaa. mutta yhtäkkiä hän kuuli veden ääniä. syvemmältä luolasta, joten hän lähti eteenpäin.
    Hän näki hienon portaalin, jonka päällä luki valtakunta. Hän innostui ja meni siitä läpi. Hän päätyi laivaan.
    Ken tietää mitä seuraavaksi tapahtuu 😉

• Sanokaa jos on jotain virheitä tai paranneltavaa (RazoRoni voi todistaa että oon sen veli)

• Joo Joo oon sen veli...;(

• Hyväksytty.