Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

-Emppu456

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

-Yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

-Metapelaaminen, koska se luo epäreilun aseman muille pelaajille.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

-Valtakausi on suomalainen, aktiivinen ja hyvin tehty serveri jonka community on mahtava.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

-Tunnen Superi_.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

-Superi suositteli ja olen kuullut siitä paljon hyvää.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Elän idässä, kaukaisessa valtiossa. Kukaan ei tunnu tuetävän muun maailman menoista. Kylän vanhin väittää, että hänen isänsä olisi joskus käynyt lännessä mutta kukaan ei usko häntä. Kukaan muu kuin minä. Olen seikkailunhaluinen ja kiinnostunut kaikesta mikä ei ole minulle tuttua. Vanhempani ovat tylsiä, he eivät kaipaa mitään uuttaa elämäänsä. He haluavat elää rauhallista, tylsää ja tavallista elämää. Kuitenkin kylänvänhimman kuoleman jälkeen, päätän lähteä matkalle. Matkalle jolta en tulisi palaamaan. Ruokani riittää muutamaksi päiväksi. Tiesin, että oli todenäköistä etten selviäisi tältä "retkeltä". Haluan vain jännitystä elämääni. Kuitenkin, päivän matkan päästä kylästäni kuulen ääniä. Kävelen kukkulan huipulle ja näen kuinka sadat miehet lastaavat laivaa. Tajuan heti että tämä on tilaisuuteni. Juuri kuin laiva on lähdössä livahdan tyhjään tynnyriin. Minut lastataan laivan ruumaan. Kuulin erään miehistönjäsenen sanovan että määränpää on tuntematon. Siinä hetkessä tajusin, että tästä tulee elämäni matka, matka omaan Valtakauteeni.

• Bannattu

Hyvä hakemus siin on vaan pari virhettä tossa tarinassa "tuetävän", " todenäköistä" " todenäköistä" ja pilkkuja puuttuu muutama: "Matkalle jolta"
    "todenäköistä etten", "heti että", "lähdössä livahdan", "sanovan että"

• Postaan päivitetyn hakemuksen tänne, koska ei anna edittaa enään.

Mikä on Minecraft-nimesi?

-Emppu456

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

-Yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

-Metapelaaminen, koska se luo epäreilun aseman muille pelaajille.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

-Valtakausi on suomalainen, aktiivinen ja hyvin tehty serveri jonka community on mahtava.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

-Tunnen Superi_.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

-Superi suositteli ja olen kuullut siitä paljon hyvää.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Elän idässä, kaukaisessa valtiossa. Kukaan ei tunnu tietävän muun maailman menoista. Kylän vanhin väittää, että hänen isänsä olisi joskus käynyt lännessä mutta kukaan ei usko häntä. Kukaan muu kuin minä. Olen seikkailunhaluinen ja kiinnostunut kaikesta mikä ei ole minulle tuttua. Vanhempani ovat tylsiä, he eivät kaipaa mitään uuttaa elämäänsä. He haluavat elää rauhallista, tylsää ja tavallista elämää. Kuitenkin kylänvanhimman kuoleman jälkeen, päätän lähteä matkalle. Matkalle, jolta en tulisi palaamaan. Ruokani riittää muutamaksi päiväksi. Tiedän, että on todenäköistä etten selviäisi tältä "retkeltä". Haluan vain jännitystä elämääni. Kuitenkin päivän matkan päästä kylästäni kuulen ääniä. Kävelen kukkulan huipulle ja näen, kuinka sadat miehet lastaavat laivaa. Tajuan heti, että tämä on tilaisuuteni. Juuri kun laiva on lähdössä livahdan tyhjään tynnyriin. Tynnyri, jossa minä olen lastataan laivan ruumaan. Kuulin erään miehistönjäsenen sanovan, että määränpää on tuntematon. Siinä hetkessä tajusin, että tästä tulee elämäni matka, matka omaan Valtakauteeni.

• @Lehtinenkaali Kiitos palautteesta! Korjasin virheet.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata