• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Nimeni on Tovesson.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Omistan yhden ja ainoan tilin.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Minun mielestäni tärkein on ei grieffata. Grieffaminen ei ole hauskaa muillekkun grieffaajille.

Minkäläisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Olen saanut käsityksen se on keskiajalle sijoittuva roolipelipalvelin. Palvelin on hauska ja mukava, vaikka en siellä kauaa ole pelannut. Itse aloitin tämän hetki sitten, mukavalta vaikuttaa ja siltä että kaikille ollaan kilttejä ja positiivisia.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet ketkä?
    Yksi kaverini MisAr6 pelaa Valtakaudessa.

Mikä sai sinut hakemaan valtakauteen?
    Tunne ja kiinnostus roolipelejä kohtaan, sai innostumaan Valtakaudesta. Löysin tämän palvelimen ja kerroin siitä ystävälleni MisAr6:elle päätimme yhdessä matkata laivalla rantaan.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelime mantereelle vievään laivaan?

Heitin noppaa kaupassa. Kaverini heitti vetoa kotkasta, jos saisin kutosen saisin kotkan. Heitin noppaa ja sain kutosen, kotka olisi jo minun. Kaverini sanoi kotka olisi MisAr6:en joten se pitäsi palauttaa. Kotka odotti jo rannalla. Ennen kun olin lähdössä hänen kyytiin, menin viellä moikkaamaan ystäviäni. Ystäväni sanoi kotka olisi todella, todella hiljainen mutta tekisi yllätysliikkeitä. Olin peloissaan mutta olin valmis asiaan jota en tietäisi mitään. Olin nousemassa kotkan kyytiin, kunnes kaverini juoksi luokseni, kotka säikähti jotain ja lähti lentoon roikuin kotkan kyydissä. Tunnin kuluttua... kotka pudotti minut kyydistään putosin putoamistaan, kunnes tömähdin laivaan.

• Hyväksytty.