• Käyttäjä: Niketsu1
    Olis kiva jos sais lyhyemmät bännit tai armahduksen koska saatin bannit syystä: murtautumis säännön rikkominen ja varastamisen säännön rikkominen. Murtautumis sääntöä rikottiin omassa talossa että saatais heppa turvaan omaan kämppään ja muutenkin korjattiin aiheuttamamme hajotukset. Varastus säännöstä en tiedä mutta olen kyllä mielestäni noudattanut sääntöjä. Jos saisin tietää syyt voisin kertoa miksi olen tehnyt niin. Korvaan kaikki tekemäni tuhot ja sellaset jos pääsen takas servulle. Olisi kiva jos sais armahdukset koska mul ei oo enää mitään tekemistä koska veljet pelaa aina ja koneella ei ole mitään hyviä pelejä. Ymmärrän toki että tein itse virheen aloittaessani hommat ja tiesin mitä seuraa mutta en ajatellut tarkstati että oliko se järkevää. Nyt tiedän vastauksen. Se ei ollut järkevää.

• Olisi kiva jos sais vastauksen pian koska ei ole tekemistä.

• Kyseessä ei ole äärimmäisen vakava sääntörikkomus ja hakemuksesta päätellen selkeästi haluat takaisin pelaamaan. Jos varastussäännöstä on bannitty, niin silloin sitä myös on rikottu. Ehkä kannattaa kerrata uudelleen säännöt. Hakemusta kannattaa hieman parannella ja muokata paremmaksi jos päivienkään jälkeen et ole saanut minkäänlaista vastausta.

Mielestäni voitaisiin antaa toinen ja samalla viimeinen mahdollisuus pelailla Valtakaudessa. Jäi kuitenkin vähän epäselväksi onko kyseessä tempbannit vai permat, mut jos tempit niin kärsikööt loppuun.

• Perma bannit on

• En voinu muuttaa tätä joten tein uuden