• Mikä on Minecraft-nimesi?Minun mc nimi on Aoemoslm.Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?Minulla on vain yksi mc tili.Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? Minusta tärkein sääntö on huijaaminen koska sitten peli on tylsä kaikille muille.Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?Minä olen käsittänyt että palvelin on suomalainen roolipeli palvelin.Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?Tunnen minun kaverin sen mc nimi on Kurkku_1404Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?Minun kaveri suositteli tätäKerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?Olipa kerran Aoemoslm. Hänellä oli hieno talo ja hän asui saarella. Hänen vanhemmat oli ärsyttäviä. Aoemoslmilla oli kaveri nimeltä Sara. Sarallakin oli ärsyttävät vanhemmat. Eräänä päivänä he miettivät miten he pääsisivät heidän vanhemmista eroon. Ja he ei voinut karata koska miten he pääsevät saarelta pois. Parin tunnin päästä he keksivät että aletaan rakentamaan laivaa. Sara kävi hakemassa kotoa todella paljon lautoja millä he rakentaisi. He edistyi joka päivä vähän. Kun oli se päivä että vene oli valmis he menivät kotiin syömään kaapit tyhjiksi koska he tiesivät että melominen väsyttää. Sitten he menivät K markettiin ostamaan energia juomia että he ei kuole janoon. Kun oli yö he sopi että nähdään rannalla. Niinpä he lähi soutamaan toivoen että he löytäisi jostain jonkun kivan mantereen. Kun he oli melonut 15 min Sara sanoi Aoemoslmille että voitko sinä meloa välillä. Hetken päästä he kuulivat että joku iso kala törmäsi veneeseen. Veneen pohjaan tuli reikä ja hiljalleen vene alkoi upota. Aoemoslmilla on todella kova ääni joten hän huusi niin kovaa kun pystyy että Apua. Läheinen laiva kuuli hänet ja käänsi kurssin kohti pohjoista. Kohta laiva oli Saran ja Aoemoslmin luona ja kapteeni veti heidät köydellä laivaan. Aoemoslm selitti kaiken mitä oli tapahtunut ja kapteeni ymmärsi. Sara kysyi että minne olemme menossa. Kapteeni vastasi että me mennään mantereelle nimeltä Valtakausi. Nimi kuulosti niin pelottavalta että he tiesi että tässä ei tule käymään hyvin.