• -Mikä on Minecraft-nimesi?
    Glast1c.
    -Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Vain yksi.
    -Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Griffaus -sääntö on tärkeä koska roolipelaamisessa pitää olla jännitystä.
    -Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Se on ilmeisesti yksi Suomen suurimmista roolipelipalvelimista. Minusta tuntuu että palvelin on todella hyvin toteutettu.
    -Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    En tunne.
    -Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Tubu sai minut tutstumaan palvelimeen ja itse rakastan roolipelaamista.
    -Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Olin tavallinen pikkupoika joka oli hiukan tyhmä. Pidin ulkona olemisesta ja seikkailuista. Mutta pikkupoikana olemisessa on ongelmansa. Minun äiti ja isi olivat riidoissa ja he jopa lukitsivat minut huoneeseeni koska he riitelivät. Mutta minulla oli omat keinot. Kerran äitini meni kauppaan ja isä oli "asiolilla" tiesin että hän oli tekemässä jotain muuta. Sitten tein siirtoni. Pakenin todella kauas.
    Olin menossa niin kauas että vanhempani eivät enää ikinä löytäisi minua. Muistan kun äitini kertoi tarinan Valtakausi nimisestä alueesta joka oli satua. Kun yhtäkkiä päädyin rannalle. Näin laiturin jonne päätin mennä. Sitten en uskonut silmiäni. Näin että yksi laivoista lähtee minuutin kuluttua Valtakauteen. Livahdin laivaan ja ajattelin: minun uusi elämä oli alkanut.

• @glast1c Aika kiva hakemus. Toivon että me molemmat pääsemme läpi.

• @lukkopoika Kiitos!

• Hyväksytty.