• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Minun Minecraft nimeni on Muikku08.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Minulla on yksi Minecraft tili/käyttäjä.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Minun mielestä tärkein sääntö on huijaukset.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Olen saanutValtakausi palvelimesta semmoisen käsityksen, että se on roolipeli palvelin ja siellä tarvitsee valtakunnan.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    En tunne ketään. Toivon, että löydän jostakin valtakunnan.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Minut sai hakemaan Valtakauteen ``Tubu´´ nimisen youtube kanavan video,

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olin nuori poika ja asuin pienessä kylässä merien ympäröitävänä. Olin 12 v. Eräänä päivänä kylän puu leipomo syttyi tuleen, jolloin osa saaren asukkaista joutui lähtemään saarelta. Minä olin yksi heistä koska asuin köyhässä perheessä. Lähdimme laivalla soutamaan kohti tuntematonta monien köyhien lasten aikuisten kanssa. Sattui toinen tapaturma, kun laivamme haaksirikkoontui, mutta onneksi näimme toisen laivan tulossa meitä päin ja tuli helpotus. Vieraassa laivassa kaikki meni oikein hyvin. Saimme laivassa paljon syötävää ja juotavaa. Ja muutaman päivän päästä päästiinkin maalle. Maalla oli hyvin vaarallista, joten monet halusivat lähteä pois, mutta kaikki lopulta halusivat jäädä saarelle.

• @muikku23 Aika paljon kirjoitus virheitä.

• @lukkopoika aika paljon kirjoitus___virheitä, kieltämättä vähän ironinen lause

• @lukkopoika noo en ole mikään äidinkielen mestrai 😄

• @katakombi Hahaahhahaa! Tajusin itekki

• Hyväksytty.