• Käyttäjä: Niketsu1
    Olis kiva jos sais lyhyemmät bännit tai armahduksen koska saatin bannit syystä: murtautumis säännön rikkominen ja varastamisen säännön rikkominen ja ne ovat perma bannit. Murtautumis sääntöä rikottiin omassa talossa että saatais heppa turvaan omaan kämppään ja muutenkin korjattiin aiheuttamamme hajotukset. Varastus säännöstä en ole varma, mutta taisin varastaa kirjan koska halusin niin kovasti kaartiin. Enkä löytänyt aineksia kirjaan ja se oli takavarikoidussa talossa ja ajattelin että se ei haittaisi ketään, ensi kerralla olisin huolellisempi enkä tekisi niin, ja luen säännöt vaikka kymmenen kertaa jotta pääsisin takaisin Valtakauteen. Korvaan kaikki tekemäni tuhot ja sellaset jos pääsen takas servulle. Olisi kiva jos sais armahdukset koska mul ei oo enää mitään tekemistä koska veljet pelaa aina ja koneella ei ole mitään hyviä pelejä. Ymmärrän toki että tein itse virheen aloittaessani hommat ja tiesin mitä seuraa mutta en ajatellut tarkstati että oliko se järkevää. Nyt tiedän että ei ollut. Tietääkseni ei ollut isoja rikkeitä.

• 27.11.2020 tuli bannit muistaakseni. Ymmärrän kyllä että vaikka hakemus ei tule menemään vielä vähään aikaan läpi, koska niin vähän aikaa oon ollu banneil, joten uskon että en vielä tällä tai ens viikon aikana tuu pääsee takas. Olis kuitenki kiva kuulla muiden mielipiteitä tähän mun banni asiaan, sil mul ei oo tällä hetkellä mitään tekemistä, muutaku vahata että millon menee hakemus läpi. En kuitenkaan pakota ylläpitoa kiirehtimään asian kanssa mutta olis kiva päästä taas pian Valtakauteen.

• Olisin kiitollinen jos hakemukseeni vastattaisiin pian koska joululoma on alkanut ja ei pääse kavereille ja koulut on kiinni ja on yksinäistä kotona. Ymmärrän kyllä jos minua ei haluta takaisin koska sääntöjä olen rikkonut, mutta pyytäisin kuitenkin että saisin edes viimeisen mahdollisuuteni pelata Valtakaudessa koska niin pienet sääntörikkomukset mielestäni ja voin kyllä korvata kaiken, ja antaisin vaikka kaikki kamani Valtakaudessa niille joilta olen varastanut sääntöjen vastaisesti kunhan pääsisin takaisin.
    Olisi kiva jos pääsisi takaisin vielä Valtakauteen. Ja jos pääsisin takaisin lupaisin että en enää ikinä tekisi näin.

• @veetimp sääntörike ei suoranaisesti ollut kaikkein pahimmasta päästä, mutta roolipelin ideaa rikoit aika selkeästi. Kuitenkin ottaen huomioon nykyisen ajankohdan, saattaisit ehkä päästä takaisin, mikäli nyt vain lopetattaisit sääntörikkomuksesi vähättelyn.

• Lopetan kyllä sääntö rikkomukset enkä aio vähätellä niitä enää jos pääsen takaisin, ja lopetan vaikka varastelun kokonaan että ei tällaisia tapahtuisi

• Armahdettu.