• Aivan alkuun haluaisin pelata vielä palvelimella ja anna pari ehdotusta jotka ehkä auttaisi. ensimmäinen ehdotus: Vaihtaisitte perma bänneistä temp bänneihin ja pääsisin pelaamaan palvelimelle vasta kun vuosi vaihtuu. toinen ehdotus: Vaihtaisitte perma bänneistä temp bänneihin ja pääsisin vuoden lopussa vasta pelaamaan mutta annatte myös vankila tuomiota ja karkoituksen Roudasta. Nyt kun olen kertonut ehdotukset joita ylläpito voi muokata paremmiksi jos ne kuulostivat hyviltä, mutta minä en GRIEFFANNUT koska menin vain ovista sisään. Ja jos Herra Jergon haluaa kuulla että miksi olin hänen kellarissa niin minua kiinnosti että mikä pistoni siellä käy aina ja kun huomasin että talossa oli reikä niin menin sisälle selvittämään asiaa. Mutta haluaisin päästä vielä pelaamaan palvelimella mutta jos ylläpito on sitä mieltä että minulle ei kannata antaa uutta mahdollisuutta niin olkoon mutta toivon että roolipelin sisällä pidettäisiin oikeuden käynti Jergonia vastaan koska muistaakseni Pohjolan laki kieltää murhaamisen ja Jergon tappoi minut hänen omassa kellarissaan. Ps. Eikös varastaminen ollut sallittua palvelimella?

• Minä tosiaan haluaisin päästä vielä palvelimelle mutta jos ylläpito on eri mieltä niin olkoon

• @enderlord6666
    Lait ja säännöt ovat täysin erotettu toisistaan tällä palvelimella. Sinulla on sääntöjen mukainen oikeus varastaa, MUTTA ei grieffata. Jergonilla taas on sääntöjen mukainen oikeus murhata sinut jos parhaaksi näkee.

• @okatus Selvä

• @enderlord6666 En tiennyt että Jergon saa murhata jos tahtoo. Mutta painostan että minä en Grieffannut mutta jos se kivitiili palikoista tehty ovi josta menin läpi oli GRIEFFAUSTA niin sitten olen palvelimella GRIEFFANNUT 3 blockkia

• Mielestäni kolmen blockin grieffausta ei kuuluisi laskea mutta jos en saanut bänneja siitä niin ylläpito on erehtynyt henkilöstä mutta jos saan bännit kolmen blockin grieffauksesta niin alan miettiä että mitä ******?

• @enderlord6666 Palvelimelle ei tarvita yhtäkään uutta pelaajaa, jotka eivät pysty täysin totella sääntöjä, sääntörike se on kuitenkin vaikka olisikin pieni. Mielestäni sinun käytös oli taas yksi iso pettymys, samoin kuin monien muiden uusien pelaajien bannittujen käytös.

• @enderlord6666
    "Minä grieffasin ja rikoin sääntöjä, mut oli niin pieni grieffaus et ei siitä kuulu antaa banneja."
    Kaikenlainen grieffaaminen on kielletty. Valtakauden kaltaisella serverillä pienikin grieffaus voi olla lopulta hyvin suuri riippuen grieffauksen kohteesta (kuten tässä tapauksessa). Olit vetänyt myös rautaoven läpi jonka olit epähuomiossa asettanut väärinpäin.

Edit: Näiden jälkeen olit ohittanut vielä tavallisen lukollisen oven (ja epäilen vahvasti ettei sinulla ollut siihen avainta).