• Tein sopimuksen itse saatanan kanssa, joka pakotti minut tekemään tämän hakemuksen -

Teen armahdushakemusta samanaikaisesti niin Cestroneukselle, kuin sisäänpääsyhakemusta Oldegroudille. Cestroneus Korpinotko kuoli ja paloi maantasolle Tihrin mukana, jonka vuoksi hänellä en tulisi pelaamaan.

Porttikiellon tarkat syyt ovat hieman epävarmat minulle, sillä niitä ei ole minulle koskaan kerrottu. Kuitenkin viestiksi on pistetty "Testivaiheen salaistentietojen sekä yksityistietojen levittely" Tästä tarkemman syyn ylläpito voi laittaa minulle discordissa tai halutessaan voi avata jopa tänne. Näihin kuului mm., ylläpidon jäsenten Minecraft accounttien nimien kertominen mckrisu28lle. Miksi tämän tein, oli se, kuinka pidin aikaisemmin Holmelaisesta näkökulmasta ylläpidon sekä Pohjolan toimia epäilyttävinä, epäreiluina sekä jokseenkin naurunalaisena palvelimen teeman huomioon ottaen.

Lisäksi kun ottaa huomioon että ylläpidon jäsenten nimet ovat nykyään julkista tietoa lähteideni mukaan, en usko muistettavissa olleiden rikkeideni olevan juurikaan minkääntasoisia.

No, osa teistä saattaakin miettiä, että mitä hyötyä minusta voisi olla palvelimelle ja tässä on vastaukseni - tuskin kauheasti mitään. Olen aika ajoin äänekäs, ärsyttävä sekä kiivaan keskustelun aloittaja roolipelin ulkopuolella. Rakastan suunnittelua kuten Tihrin palatsista (pre Tihrin tuhoa) näkee, olen runoilijasielu sekä yleisesti taiteen ja kulttuurin rakastaja roolipelillisissä yhteisöissä. Eli mikäli olette valmiita vaihtamaan iloisuutenne vitutukseen muutaman keskitason rakennuksen ja kehnojen runojen puolesta, olkaa hyvät ja puoltakaa minua. :- )

• Cestroneus armahdettu ja Oldegroud lisätty Valtakauden sisäänpääsylistalle.