• Mikä on minecraft-nimesi? Minecraft nimeni on J_O_V.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? Minulla on yksi minecraft tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? Mielestäni tärkein sääntö Valtakaudessa on ei saa grieffata.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? Olen saanut Valtakaudesta semmoisen käsityksen, että se perustuu 1400- 1600 lukuun ja sielä on eri valtioita. Olen saanut semmoisen käsityksen, että Valtakausi on rauhallinen palvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? Tunnen pari tyyppiä jotka pelaavat Valtakaudessa. He ovat Jahvettii ja VeikkaP.

Minut sai hakemaan Valtakauteen se, että näin trailerin youtubessa ja kaverini sanoivat minulle, että Valtakausi on hyvä serveri.

On synkkä ja myrskyinen yö. Nukun kotonani Antwerpessä. Se on satamakaupunki Belgiassa. Herään yöllä siihen, että ulkoa kuuluu askelia ja näkyy myrskylyhdyn valo. Ajattelen puoli unessa, että joku kyläläinen se vaan siellä kävelee. Aamulla herättyäni ajattelen yöllistä tapahtumaa. Tajuan siinä samassa, että naapurimmehan muutti pois paripäivää sitten eikä lähi seudulla ole juuri muuta asutusta. Asun siis maalla. Vanhempani on lähdössä torille kaupungin keskustaan. Haluan lähteä mukaan sillä en uskalla jäädä yksin kotiin yöllisen kokemukseni jälkeen. Lähdemme hevosvankkureilla kohti toria. Vanhempani menevät heti myymän omalle torikojulleen oma lypsämää maitoa. Minä lähden kävelemään rantakatua. Huomaan laiturin 7 edessä paljon porukkaa. Menen itsekkin katsomaan mitä on tekeillä. Noin 500-800 metrin päässä satamasta on iso purjealus. Minusta siinä ei ole mitään outuo sillä olen nähnyt laivoja ennenkin. Kysyn lähellä olevalta mieheltä että mitä ihmeellistä tuossa laivassa on. Mies vastaa katso sen nimi. Katson laivan keulaa missä komeilee sen nimi Drecloclion. Silloin tajuan. Belgiassa on kierrellyt jo monia vuosi satoja huhu missä kerrotaan kahdesta laivasta jotka tulevat hakemaan kansalaisia parempaan elämään. Toinen noista laivoista on Drecloclion. Kysyn heti sen jälkeen entä legendan toinen alus missä se on? Mies vastaa se rantautui eilen laiturille 31, mutta sen kyydissä ei ollut ketään. Ei vai sanon oleteko varmoja että sieltä ei karannut ketään ennen kuin huomasitte sen rantautumisen? Onhan se mahdollista mies sanoo. Kaikki oli on nyt minulle selvää yölliset hiipparit olivat legendan toisen laivan miehistöä. Dreclocion on nyt rantautunut laituriin ja sen kannella oleva mies hutta meille nouskaa kyytiin niin viemme teidät Valtakauteen!!! Puolet tänne ja puolet toiseen laivaan hän huutaa. Tottelemme ja pian olemmme matkalla uuteen alkuun.

• Hyväksytty.