• Mikä on Minecraft-nimesi?
    TulevaLaakari

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    neljä

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Minun suosikki Sääntöni taitaa olla se, että Metapelaaminen on kielletty.... 😊 Jeps 😉

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Minulla on käsitys, että valtakausi on Minecraft-palvelin, joka on kuin Aurinkomaa, mutta ylläpito on edelleen ensimmäisen vuoden yliopistokursseja ja koodi on paljon "naivimpaa", ns. Tajusin, että tämä peli sijaitsee jossain vanhassa Suomessa tai ainakin jossain Pohjoismaissa.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    En 👏 Haluaisin kyllä kavereita, jotka kävisivät välillä esimerkiksi Valtakauden Minecraft-palvimessa😭 Tai kavereita yleensäkin....

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Olen kiinnostunut roolipelipohjaisista Minecraft-palvelimista, ja niistä löytyy kokemusta. Olen käynyt mm. Hurmoksessa ja Aurinkomaassa. Kärsin myös oikeassa elämässä sukupuolidysforiasta, mikä tarkoittaa sitä että haluaisin olla tyttö mutta olen pojan ruumiissa. (Olen transtyttö.) Ajattelin, että tyttörepresentaatio Minecraft-palvelimella, joka on kuin oikea elämä, toisi minulle helpotusta minun dysforiaani.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Oli synkkä ja myrskyinen yö😲 Ulkoa kuului jännä ääni,mikäköhän ääni tuolta kuuluu TulevaLaakari mietti. Hmm...TulevaLaakari avaa oven No niin. (Ovi avattu, ja ovesta paljastuu: ISO MÖRKÖ) Hän johdatti TulevaLaakarin laivalle

• @tulevalaakari olet hienosti käyttänyt hakemuspohjaa ja hakemuksesi näyttää siistiltä. Mutta kiinnitä vielä huomiota tarinasi sisältöön ja pituuteen, heräsi vielä yksi kysymys, neljä käyttäjää, mitkä nämä käyttäjät mahtavat olla?

• @misbale Kiitos, että vastasit minun viestiini 👍 👼!
    Teen kohta pidemmän tarinan