• Päivää. Teen korjauksen tähän, koska en panostanut viimeksi omasta ja teidän mielestä tarpeeksi ja olisin ehkä saanut siitä paremman jos olisin panostanut. Tosiaan...
    Pyytäisin että pääsisin takaisin pelaamaan, sillä sain niin paljon uutta viisautta pelin sisällä että myös se ulkona. Valtakaudessa on ollut aina mukava pelata ja siellä on myös hyvä ilmapiiri... Siellä nauretaan ja muutenkin välitetään kanssa pelaajista. Valtakaudessa on myös tullut todella paljon hyviä ystäviä ja ollut hyviä hetkiä niin maan paossa kuin kansalaisena. Pahoittelen kovasti että joudutte sietämään välillä huonoa käytöstä ja grieffaustani.. Olen semi nuori ja koen, että minulla saattaisi olla vielä annettavaa valtakaudessa ja toivon, että pääsisin vielä joskus pelaamaan Valtakauteen. Pidän erityisen paljon pelaamisesta Valtakaudella se myös auttoi masennuksessani ja toivon, että saisin mahdollisuuden myös jatkossa hankkia uutta tietoa ja ehkä jopa ystäviä valtakaudella. Lupaan jatkossa olla grieffaamatta sekä keskittyä vain ja ainoastaan omaan roolipeliini ilman minkään laista grieffausta.
    Toivottavasti harkitsette minun bannien poistamista.
    Kiitollisena Suklaapatukka123

• @tulisydän takas vaa

• Kiitän vastauksesta mutta veikkaan että yksi ihminen ei riitä tähän

• @tulisydän hakemuksesi oli sekava, etkä edes kertonut syytä mitä teit ja miksi näin toimit. Sen yhteydessä olisi myös ollut kiva että olisit osoittanut jotain katumusta asiaan liittyen, suosittelen käyttämään aikaa hakemukseen, kuitenkin bannit ovat niin tuoreet että uskon ettet niitä ihan hetkeen saa pois.

• Tämä viesti poistettiin!

• hyvää joulua valtakauden ihmiset ja ylläpito
    ei muuta kuin pysykää terveinä

• Armahdettu.