• Otsikko: Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi? Ankkaplayz
    Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? Minulla on vain 1 Minecraft-tili
    Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.) Ei pilaa muiden pelikokemusta ei roolipelaamalla eli pelleilee vaan. Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on minun käsitykseni on että valtakausi on kiva roolipeli serveri jossa tapaa myös uusia ja mukavia ihmisiä ja itse tykkään paljon historiasta.
    Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? tunnen yhden hänen nimi on Leppakangas

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? kun ystäväni pelaa sielä ja tykkään minecraftista ja historiasta.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi Päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan? Hahmoni oli kyllästynyt omaan kaupunkiinsa ja halusi matkata kohti tuntematonta hän ei tiennyt mihin satamasta lähtevä laiva lähtee joten meni piilottelemaan lasti arkkuun myöhemmin kun lasti arkku saapui perille hän tuli sieltä pois ja yllättyi mihin oli päätynyt ja myös ylättyi kuinka iso kaupunki oli ja lähti varovasti tutkimaan paikkoja.

• Hyväksytty.