• Otsikko: Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi? Moccosss

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?: Yksi kappale (Moccosss)

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.): Huijaukset, Grief ja Metagame eli Metapelaus. Huijaaminen pilaa todellisuuden ja ei ole reilua. Grief taas toisinaan aiheuttaa ihmisten keskuudessa vihaisuutta ja motin menetystä. Metapelauksessa ei ole mitään järkeä koska käytät tietoa hyväksesi jota olet kuullut irl ja se on roolipeli eikä mikään normaali peli jossa tehdään noin.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?: Valtakausi on valtaan liittyvä roolipeli serveri jossa ihmiset hakevat valtaa taisteluilla ja oman "ns" armeijan rakennuttamisella.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?: En tällä hetkellä.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?: Olen pitkään roolipelannut Fivem eli Gta V Rp:tä, olen siis siirtymässä enemmän Minecraft roolipeleihin. Katsoin myös Tubun videon ja kiinnostuin totaalisesti. Olen nyt pitkään harkinnut toteuttavani itseäni roolipelissä taidoillani. -Kiitos ja toivottavasti jaksoit lukea tämän!

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?: Amperium velhosuvusta oleva Velho Angariun asui sukunsa kanssa isossa linnassa. Angariun huomasi toisen suvun hyökkäävän kohti Amperiumin linnaa, pian Angariun alkoi taikoa taikasauvallaan aivan taivaallisia taikoja. Velho Angariun loppujen lopuksi menetti isän ja äitinsä pitkän taistelun jälkeen, henkiin jäi vain Angariun ja hänen veljensä Arthur. Arthur ja Angariun käyttivät taikaansa hyvin ja tekivät hetkellisen portaalin joka vei heidät mukanaan, Arthur ja Angariun joutuivat keskelle metsää ja he suuntasivat koiliseen, he löysivät kuitenkin ihmisiä ja asutusta. Yhtäkkiä keskellä kylää heidät tulee ryöstämään jonkinlainen merirosvon kaltainen ihmisryhmä ja he vievät Arthur ja Angariunin laivaan, Angariun ja hänen veljensä Arthur kaappasi laivan ja käytti loitsuja hyväkseen, loppujen lopuksi Arthus ja Angariun jäivät laivalle ja tästä jatkuu tarina...

• Hyväksytty.