• Hei vaan. Haen taas uudestaan porttikieltoni purkamista.

Nyt kun olen saanut vähän puhuttua ylläpidon kanssa siitä, että en ole ollut osallisena erään toisen tekemään grieffiin ja muihin sääntörikkomuksiin voin tulla pyytämään anteeksi omia sääntörikkomuksiani.
    Sain porttikiellon pari kuukautta takaperin, kun minun epäiltiin yllyttäneen eräs toinen pelaaja aivan valtavaan grieffiin ja ryöstelyyn, sillä olin saanut häneltä tavaraa mitä hän varasti. Olin aikaisemmin varastanut itse hyväksikäyttämällä bugia ja kyseinen henkilö oli myös keksinyt käyttää samaa bugia rötöstelyssään, jolloinka meidät liitettiin toisiimme. Ajoitus oli huono ja sain vastuulleni hänenkin tekemät sääntörikkomukset. En kuitenkaan ollut mitenkään tietoinen hänen rötöstelyistään.
    Sen sijaan olen tullut pyytämään anteeksi sitä miten käytin häikäilemättä itse grieffausta ja bugin hyväksikäyttöä varastaessani parista rakennuksesta, josta olen syvästi pahoillani. Näin jälkikäteen katsottunakin siitä kertynyt hyöty oli täysin turhaa ja oli typerää kuvitella ettenkö jäisi siitä kiinni. Olen syvästi pahoillani etenkin heitä kohtaan joille sääntörikkeeni saattoivat tuottaa harmia ja haluan luvata heille, että tämä ei enää toistu.
    Tiedän, että saatan jakaa mielipiteitä osan keskuudessa, mutta haluaisin vakuuttaa heidätkin, että voin vielä parantua ja saattaisin antaa kanssapelaajilleni mielekkeitä pelikokemuksia niin hyvässä kuin pahassa roolipelin merkeissä. Vaikka yleinen mielipide hyödyllisyydestäni on varmasti laskenut niin toivoisin, että antaisitte minun tulla palvelimelle hyvittämään tekojani.

• Eipä monelle ole jäänyt Katvesta positiivinen kuva, kun ottaa huomioon kaikki hänen tekonsa roolipelin sisällä. Kuitenkin Katvekorpi oli vähintäänkin mukavaa seuraa, ja hän on ihan kykenevä roolipelaaja halutessaan. Uskoisin, että mikäli hänet päästetään takaisin pelaamaan, hän tuo omalla tyylillään iloa pelaajille. Ja mikäli sääntörikkeet toistuu, aina voi takasin banneihin heittää.