• Minun minecraft nimeni on BLOCKBUSTER2LI ja minulla on vain yksi minecraft käyttäjä. mielestäni tärkein sääntö valtakaudessa on se että griefaaminen on kielletty, vaikka valtakausi on roolipelipalvelin niin griefaaminen ei ole siltikään kivaa. Olen saanut valtakaudessa sellaisen käsityksen että valtakaudessa eläydytään roolipeliin, mielestäni valtakausi on kiva palvelin. Itse henkilökohtaisesti en tunne ketään joka pelaisi valtakaudessa. Hain sen takia valtakauteen koskaa tubu kertoi videossaan tästä palvelimesta ja koska valtakauden traileri oli tosi kiinnostava.
    Tarina miten hahmoni päätyi valtakauteen vievälle laivalle: minä olin innokas seikkailija ja olin aina haaveillut pääsemään etsimään aarteita. Kun kerran kuulin vanhojen merirosvojen puhuvan merille lähtevästä ryhmästä, he olivat löytäneet täysin tutkimattoman saaren kartasta. Ajattelin että menen mukaan naamiaisasussa ettei kukaan tunnistaisi minua. Seuraavana päivänä laiva lähtisi vieden minut kohti seikkailuja. Olin myös ajatellut että mitä jos merirosvoista tulisi tärkeitä minulle. No ihan sama melkein huusin ja lähin kotiin nukkumaan. Aamulla heräsin ja lähdin satamaan valeasussani. Menin laivaan ja laiva lähti melkein heti. Kohti seikkailuja huusin.

• @blockbuster2 voitteko kommentoida jos täs on virheitä

• Hyväksytty.