• Mikä on Minecraft-nimesi?
    turttle231206 :RP nimi:pentti monttu

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    vain 1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    griefaus on koska jos joku adminin on raatanut kovasti töitä ja joku menee vain rikkomaan sen mitä se on tehnyt

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    hyvän. trailerin perusteella serveri on tosi hyvä. , se on rp palvelin jossa rptetään.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    en mutta minä ja minun 2 kaveria hamme tänne meillä on sama sukunimi koska haluamme olla sukua

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    kaverini kehotti minua hakemaan ja koska tykkään rpttää ja olen pelannut oikeaa rptä

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Pentti Monttu on normaali mies joka ei tykkää tappaa mutta jos joutu niin joutuu mutta pentti halusi tulla laivaan koska halusi matkata vaaltakauden mantereelle ja koska oli kuullut hurjia tarinoita siitä
    siellä on valtauksia ja kaikkea jännää sieltä voi sotia ja kaikkea voi farmata ja sotia voi hakea armeijaan
    ja toisiin klaaneihin kai... ja pentti halusi aloittaa elämänsä uudelleen täältä .pentti on normimies joka haluaa liittyä armeijaan jonain päivänä.

• Hyväksytty.