• Bannattu

SisäänpääsyHakemus

Minecraft Nimeni On – Upaa.

Minulla on 1 Minecraft Tili.

Minun mielestäni tärkein sääntö on Grieffaaminen Tai Varastaminen Kun tiedän itsekkin miltä tuntuuku Varastetaaan jotain tai tullaan Grieffatuksi kumminin molemmat asiat tuntuvat pahalta.

Se kuulostaa Palvelimelimelta jossa saa olla roolissa Esim oman linnasi kuningas esimerkiksi ja muutenkin mukava ja silleen myöskin Ettäkun on nämä hakemukset niin ei tule Random Hackereitä sinne riehumaan.

En tunne ketään mutta olen Henkilö joka saa uusia Ystäviä ja Sopeutuu nopeasti Omasta mielestäni.

Katsoin Tubun Videon ja Ajattelin että tämä olisi mukava Palvelin pelata ja että voisin olla paikan uusi vakio pelaaja.

Tarinakuinka Rooli hahmoni päätyi Palvelimen mantereelle – Olen 10 vuotias poika ja asuin Setäni luona sitten eräänä Päivänä tuli Rosvo joka Ampui Setäni Hän huusi juokse Upaa juokse Sitten juoksin henkeni edestä ja huomasin olevani jonkun laivan luona sitten mietin olisiko kannattavaa hommata itseni Laivaan sisälle – Sitten päätin että Livahdan laivan sisälle , Sitten Livahdin laivan sisään ja Tajusin uusi Elämäni alkaa tästä.

Toivon sitten että pääsen Hakemuksellani läpi PS. Hakemusta on nyt (177 Sanaa)

• Hyväksytty.