• Mikä on Minecraft-nimesi? : Skriptipentu

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? : 1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? : Griefsääntö, koska tiedän, että se ei ole mukavaa kenestäkään.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? : Valtakausi on roolipelipalvelin, joka perustuu keskiaikaiseen teemaan.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? : En tunne muita, jotka pelaisivat Valtakaudessa.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? : Katsoin Tubun youtube videon palvelimesta ja kiinnostuin.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan? : (73 sanaa)

Laivaa lastattiin aamupäivällä, kun istuin laiturin päässä. Minä liittyisin uudelle mantereelle armeijan jousiampujiin. Minulla tulisi ikävä kotikaupunkiani ja vanhempiani. Olin vasta 16 vuotias, mutta loistava ampumaan jousella. Laivaan nousisi muitakin armeijaan liittyviä nuoria, jotka olivat myös poikkeuksellisen lahjakkaita. Iltapäivällä kävelin laituria pitkin laivaan. Katsoin kuinka tuuli tarttui purjeisiin. Viiri liehui mastossa samalla, kun laiva lipui pois satamasta. Vilkaisin haikeana kotikaupunkiani ja hyvästelin sen. Vanhempani vilkuttivat minulle satamassa kyynel silmissä. Tunsin, kuinka seikkailu oli alkamassa.

• Hyväksytty.